طارمی بهترین بازیکن پورتو و دوست کلیدی ماست. من با او موافق نیستم / دنیا مثل میزبان است!

ساعت: 08:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804341

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قطر روابط خوبی با ایران دارد و به آن نزدیک است. به نظر می رسد ما میزبان جام جهانی هستیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا و به نقل از اسپورتال; هیچ احساسی بهتر از بیدار شدن در صبح بعد از یک پیروزی وجود ندارد، اما من حتی شب ها بعد از مسابقات زیاد نمی خوابم. البته هنوز احساس خوشبختی وجود دارد، اما من در مورد این چیزها کاملاً منطقی هستم. بعد از بازی، یک مهمانی واقعی در استادیوم برگزار شد، ناگفته نماند هرج و مرج.

او گفت: اکنون ما از تاج می ترسیم. قبل از بازی با عراق 5 بازیکن داشتیم که نمی توانستیم روی آنها حساب کنیم، سوال اینجاست که بعد از این جشن بزرگ چه چیزی در انتظار ما است. کورونا در اطراف ما است و بعد از بازی هواداران زیادی در زمین حضور داشتند. جشن ها در خیابان ها برگزار شد و من خیلی خوشحالم که باعث خوشحالی مردم شدیم.

اسکوچیچ در مورد این تبریک گفت: «من حتی وقت نداشتم به همه تبریک ها و آرزوهای خوب پاسخ دهم. من از سفیر کرواسی در تهران و سفیر ایران در زاگرب تبریک دریافت کردم. اساتید من در دانشگاه زاگرب و همچنین هم تیمی هایم از لاس پالماس با من تماس گرفتند. من تمام شب پیام‌ها را خواندم و برخی بیشتر مرا تحت تأثیر قرار دادند.

سرمربی تیم ملی ایران با اذعان به شرایط سخت دیدار مقابل عراق گفت: بازی را کمی عصبی شروع کردیم و قبل از بازی باران می بارد. زمین بسیار لغزنده بود و خطرات زیادی وجود داشت. 15 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم، گفتند سمفونی در همه سطوح است. ما سخت بازی کردیم، موقعیت ها و ضربات زیادی به دروازه داشتیم. من به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم.

وی درباره آشفتگی با ستاره فوتبال ایران تاکید کرد: مهدی طارمی صبح قبل از بازی به دلیل شرایط جوی وارد ایران شد. این ترجمه حاشیه ای توسط برخی گروه های ذینفع! رخ داده است؛ فقط یک سوء تفاهم من هیچ وقت با مهدی مشکلی نداشتم. همه اینها حل شده است؛ او بازیکن کلیدی ما و بهترین بازیکن پورتو است. سوء تفاهم ها خیلی پشت سر ماست.

اسکوچیچ گفت: بازیکنان من انگیزه زیادی داشتند و ما از شرایط سختی خارج شدیم. بلافاصله پس از سالها کار، آماده رهبری ایران شدم. ذهنیت، فرهنگ و بازیکنان اینجا را هم می شناختم. به نظر من این راز موفقیت است. من به 2 سال حضورم در ایران افتخار می کنم. من خیلی روی خودم سرمایه گذاری کردم و الان اوج کارم است. فکر می کنم خیلی پیش من برگشت. من همیشه آرزو داشتم که به یک سطح بالا برسم. ما اولین تیم فوتبال آسیایی هستیم که به آن افتخار می کنم و خوشحالی از محیط برایم مهم است.

وی در خصوص ذهنیت فوتبالی مردم ایران خاطرنشان کرد: والیبال و کشتی در ایران رواج دارد اما فوتبال چیز دیگری است. ایرانی ها واقعا عاشق فوتبال هستند و حالا وقتی کرونا خالی شد کمی ناراحت شدم. آنها یک کشور فوتبالی هستند، تا جایی که ممکن است ما ندانیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در جام جهانی قطر گویا میزبان جام جهانی هستیم! قطر بسیار نزدیک است و روابط خوبی با ایران دارد. من فکر می کنم حتی برخی از تسهیلات ویزا نیز وجود خواهد داشت. این مرا خیلی خوشحال می کند. خیلی وقت بود جلوی تماشاگران بازی نمی کردیم و می دانستیم بازی با عراق برای بازیکنان خیلی مهم است. متاسفم که ظرفیت تکمیل نشد، اگر تاج نبود قطعا 85 هزار نفر در سکوها حضور داشتند و ورزشگاه پر می شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید