طراحی فاکتور الکترونیکی اختیاری است


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916733

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان گفت: طرح کالای الکترونیک اختیاری است و هموطنان پس از اعلام رسمی می توانند از مزایای آن برخوردار شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید فرداد، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد: برای تقویت سلامت تغذیه خانوارها، دولت به آنها اجازه می دهد با یارانه کالاهای اساسی را یک ماه زودتر خریداری کنند.

وی افزود: طرح «الکترونیک کالابرگ» در استان هرمزگان در حال اجراست. این فرصت برای کل جامعه یارانه‌ای هرمزگان پس از اطلاع رسانی رسانه ملی و استانی فعال می‌شود و نیازی به اقدام نیست.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان در ادامه گفت: استفاده از اعتبار از طریق تمامی کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار امکان پذیر خواهد بود و نیازی به خرید برند خاصی برای کالاهای مشمول طرح و افراد نیست. می توانید با خرید از گروه محصولات اعلام شده و از هر برند دلخواه، خرید خود را انجام دهید.

فرداد گفت: با توجه به تاکید وزیر محترم رفاه اجتماعی این طرح برای یارانه بگیران اجباری نیست و هموطنان می توانند پس از ابلاغ رسمی از مزایای آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید