طرح آبرسانی به ۱۲۸ روستای ایلام در حال اجراست/ اجرای پنج طرح کنترل و هدایت آب های جاری در شهر ملکشاهی


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877154

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: طرح آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با وام ۵۰۷ میلیارد تومانی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه ستاد محرومیت زدایی شهرستان ملکشاهی گفت: سپاه همواره در پروژه های مختلف یار و پشتیبان دولت ها بوده است. .

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی در استان برای کنترل و هدایت آب روان انجام شده است، گفت: 5 پروژه در شهرک ملکشاهی در این منطقه و یک پروژه با نگاه و روحیه جهادی همه دستگاه ها در حال پیشرفت و پیشرفت است. .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه پروژه آسفالت 16 کیلومتری این شهرستان به مناسبت آزادسازی مهران آماده افتتاح شد، افزود: ایجاد اشتغال در منطقه.

سردار شاکرمی گفت: در حوزه آبرسانی با استقرار پایگاه به شدت در حال کار هستیم، شبکه مهر ملکشاهی به طول 85 کیلومتر در حال توسعه است و طی روزهای آینده در روستای اما تکمیل و تحویل می شود. نیز در حال انجام است و مقدمات آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در فضای همدلی مصمم هستیم با همراهی دولت و مسئولان استانی برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم منطقه اقدامات لازم را انجام دهیم، گفت: در این راستا طرح تامین اعتبار 128 روستای استان در دستور کار قرار گرفت. 507 میلیارد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه این دیدار پیروزی بابی برای رهایی این شهرستان از بن بست و محرومیت است، گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی استان بتوانیم خدمات ارزنده ای ارائه دهیم. خدمات برای رفع محرومیت و تضمین توسعه مناطق محروم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید