طرح اصلاح قانون بازار سرمایه طرح مجلس بود/ اطلاع رسانی نادرست سیگنال فروشان باعث آسیب به مردم شد

ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797625

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت با توجه به رویکرد حمایتی باید پیشنهاد اصلاح قانون بازار سرمایه را به صورت لایحه به مجلس ارائه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت با توجه به رویکرد حمایتی باید پیشنهاد اصلاح قانون بازار سرمایه را به صورت لایحه به مجلس ارائه کند.

وی گفت: مقدمه ای از سوی دولت و سازمان بورس راه اندازی شده است که برای تهیه طرح خود در مجلس انتخاب کرده ایم.

علیزاده افزود: اینکه گفته می شود نظرات سازمان بورس به مجلس دیکته می شود اصلا صحت ندارد. ما در کمیسیون بازار سرمایه به تفصیل به این موضوعات خواهیم پرداخت.

نماینده ناظر در شورای عالی بورس گفت: ما از حقوق همه فعالان بازار سرمایه حمایت می کنیم و از حقوق آنها به طور کامل حمایت می کنیم و اجازه اظهارنظرهایی که به ضرر سهامداران باشد را نخواهیم داد.

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نظر فعالان بازار و فرهنگیان را برای اصلاح قانون بازار سرمایه خواهیم داشت و این افراد نگران نباشند. آموزش بازار سرمایه باید اصولی و فنی باشد و تایید آن از کانال مجوزدار صورت گیرد.

وی افزود: اگر فردی به بهانه اغواگری، سفته بازی و علامت فروشی اقدام به فروش کند، مخالف هستیم و باید فعالیت آن متوقف شود تا سهامداران مانند گذشته متضرر نشوند.

علیزاده گفت: سال گذشته شاهد بودیم که افرادی سیگنال می‌فروشند و اطلاعات غلط می‌دهند. آنها مردم را فریب دادند و به آنها آسیب رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید