طرح تفصیلی ساری تا پایان امسال تکمیل می شود

زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802023

سیدمحمد نظری با بیان اینکه در این جلسه همچنین تصمیماتی برای بررسی طرح تفصیلی ساری که با حضور معاون وزیر راه در بازدید از مناطق برگزار شد، ارائه شد، گفت: در این جلسه تصمیماتی برای بررسی طرح تفصیلی ساری ارائه شد. وی گفت: بیش از 90 درصد طرح تفصیلی مرکز مازندران تاکنون انجام شده است و ضوابط این طرح باقی مانده است که تا پایان امسال تکمیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد نظری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ در نشست بررسی طرح تفصیلی ساری با حضور فرزانه صادق ملواجرد معاون شهرسازی و معماری وزیر کشور، کارشناسان شهرسازی مازندران و تنی چند از مسئولان شهرستانی در مرکز استان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛ وی گفت: در این جلسه و پس از بازدید میدانی از بخشداری ها در خصوص برخی مغایرت ها راهکارهایی ارائه شد.

وی افزود: پس از بازدید میدانی از نکات مورد بحث، بسیاری از موضوعات برای معاون وزیر روشن شده و عملیاتی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: در خصوص بلندمرتبه سازی در مرکز استان راهکارهای متعددی ارائه شد و بر اساس عرض و عرض معبر، ضوابط و راهکارهایی ارائه شد که این تصمیمات فاقد آن است. با طرح مغایرت دارد.

نظری ادامه داد: تاکنون بیش از 90 درصد طرح تفصیلی مرکز مازندران به ویژه تغییر هدف و شبکه جاده ای انجام شده و تنها ضوابط آن باقی مانده است که پیش بینی می شود در جلسه فردا نهایی شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده طرح تفصیلی ساری تا پایان امسال تکمیل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص برخی ناهماهنگی ها در الحاق برخی مناطق جدید از جمله کرک، شفا و بخش جنوبی پارک ملی به تفصیل با طرحی جامع، پاسخ داد: محدوده های الحاق به مرزها شهر.

نظری در خصوص ضوابط و متراژ افزایش طبقات ساختمان در ساختمان بلندمرتبه شهر ساری و صدور مجوز در طرح تفصیلی ساری اذعان داشت: در حال حاضر سقف طبقات پروانه در مرکز و مشاوره تخصصی ، این مقدار افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: صدور پروانه ساختمانی به ارتفاع بالای 20 متر پیشنهاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید