طرح «تقویت مجازات» از سوی نمایندگان مردم مطرح شد


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914229

عباسی گفت: اگر فردی علیه امنیت ملی کشوری اقدام کند متقابلاً متقابل می شود اما ایران نه تنها به این موضوع رسیدگی نکرده بلکه قانونی هم تصویب نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم البرز در مجمع نمایندگان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: طرح «افزایش مجازات» در خصوص اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت ملی در صحن مجلس ارائه شد.

عباسی افزود: در ناآرامی های اخیر برخی کشورها در حمایت از شورشیان موضع گیری کرده و به آنها کمک های مالی و سیاسی می کنند و یا فضا و شبکه های رسانه ای در اختیار آنها قرار می دهند.

وی تصریح کرد: در هر جای دنیا اگر فردی علیه امنیت ملی کشوری اقدام کند در مقابل با او برخورد می شود اما ایران نه تنها به این موضوع رسیدگی نمی کند بلکه قانونی هم تصویب نکرده است.

عباسی تصریح کرد: متأسفانه کشوری که ایران را تحریم کند یا قطعنامه ای علیه آن صادر کند مورد توجه قرار نمی گیرد در حالی که باید از ابزارهای موجود برای مقابله استفاده کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اگر کشوری که ایران با آن تجارت و مایحتاج خود را تامین می کند علیه ما اقدام کند باید روند تامین نیازهای آن قطع شود.

عباسی افزود: کره جنوبی می خواهد نفت ایران و کالاهایش وارد کشور شود، در واقع از دو راه سود می برد، اما به بیانیه یا قطعنامه ای علیه ما رأی داد.

وی ادامه داد: موضع گیری های متقاطع کم یا حداقلی وجود دارد و گاهی در دولت ها مانند کابینه فعلی به آن پرداخته می شود، بنابراین باید دولتمردان را به صورت قانونی متعهد به برخورد با آن کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید