طرح جامع اجرای بیمه نامه های عمومی تا دو ماه آینده تدوین می شود


ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821060

رئیس جمهور با تاکید بر اجرای کامل بیمه نامه های عمومی، از وزارت تعاون خواست با کمک همه دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، آیین نامه ها و آیین نامه های اجرایی را ظرف دو ماه آینده تدوین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی یکشنبه شب در جلسه هیئت دولت هماهنگی همه ارکان کشور برای حل مشکلات را مورد بحث و بررسی قرار داد و با ابراز خرسندی از همدلی سه قوه گفت: تنها راه عبور از برخی مشکلات ساختاری و مزمن است. در کشور به ویژه در اقتصاد، همدلی و همراهی همه ارکان تصمیم‌گیر در کشور است.

رئیس جمهور با اختصاص بخشی از سخنان خود به موضوع سیاست های مشترک تامین اجتماعی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید بر اجرای کامل این سیاست ها، خاطرنشان کرد: اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، سازمان‌های غیردولتی را تأسیس کردند. قوانین و دستورالعمل های این اطلاعیه را حداکثر ظرف مدت دو ماه تهیه کنید.

رئیسی ابلاغ این سیاست ها از سوی رهبر معظم انقلاب را اقدامی مبارک و دارای آثار بزرگ اجتماعی برای کشور عنوان کرد و گفت: این ابلاغیه کاری فراگیر در راستای عدالت خواهی و توجه ویژه به اقشار کم درآمد با حفظ کرامت انسانی است. .

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت نابسامان جوی ناشی از ورود گرد و غبار به کشور اشاره کرد و گفت: ریزگردها به جان مردم آسیب وارد کرده است و لازم است تمامی دستگاه های متولی در دولت با جدیت به وظایف و مسئولیت های خود در این زمینه عمل کنند. توجه.”

در همین راستا آیت الله رئیسی سازمان محیط زیست را موظف کرد به همراه سایر دستگاه های ذیربط این موضوع را از طریق دیپلماسی و مجامع بین المللی و همکاری با کشورهای همسایه مجدانه پیگیری کنند.

رئیس جمهور با اشاره به انتشار اسامی بدهکاران بانکی بر لزوم اصلاح نظام بانکی، پولی و مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی و کارآفرینان آگاه شریک دولت هستند و نباید بهای آن را بپردازند. از افراد بد

رئیس قوا به مشارکت نیروها در حل مشکلات مردم اشاره و تاکید کرد: همکاری دولت و مجلس باعث اعتمادسازی و زمینه ساز جامعه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید