طرح جدید اسرائیل علیه ایران زود شکست خورد


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879077

روزنامه الکترونیکی رای الیوم نوشت: طرح جدید صهیونیست ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به جای گروه های مقاومت خیلی سریع شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی خردادماه گذشته با بیان اینکه این رژیم دکترینی به نام “سر اختاپوس” را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد، گفت: این دکترین در حال اجراست. این بدان معناست که به گفته بنت، «ما دیگر با شاخه های ایران، گروه های نیابتی بازی نمی کنیم. به سمت سر حرکت می کنیم [اختاپوس]- معادلات جدیدی اختراع کردیم.

روزنامه رای الیوم با انتشار یادداشتی در خصوص این اظهارات صهیونیست ها نوشت: رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر با معرفی اصطلاح جدید اختاپوس قصد دارد حملات خود را به سمت ایران متمرکز کند و وارد جنگ با ایران شود. تهران در داخل و خارج، نه تنها با گروه هایی مانند حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، الحشد الشعبی یا انصارالله.

به نوشته این روزنامه، حوادث نظامی و اطلاعاتی اخیر نشان داده است که استفاده از اصطلاحات توسط صهیونیست ها یک چیز است و آنچه واقعا در حال رخ دادن است چیز دیگری است. بنابراین رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته ایران را هدف قرار دهد یا به گروه های مقاومت ضربه بزند.

بر اساس این گزارش، ایران از نظر نظامی، سیاسی و اقتصادی نسبت به ده سال پیش قوی‌تر شده است و نیروهای مقاومت در زمینه تسلیحات و قدرت گام‌های بلندی برداشته و حتی از بسیاری از ارتش‌ها قدرتمندتر شده‌اند. زیرا هم موشک های هدف گیری دارند و هم پهپادهای پیشرفته غیرنظامی. البته نیروهای رزمی با توان نظامی بالا نیز باید به توان این گروه ها اضافه شود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی از سال 1967 تاکنون در هیچ جنگی پیروز نشده است و 40 سال است که هیچ یک از کشورهای عربی را اشغال نکرده است و فقط هزینه های مادی و انسانی پرداخته و مجبور به این کار شده است. برای برداشتن.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی ممکن است در جنگ با ترور علیه حکم اسلام موفق بوده و عده ای از علما را کشته باشد، اما در جنگ با کشتی ها و نفتکش ها شکست خورده است. او در حال حاضر با وحشت مواجه است و پس از آن قصد دارد تمام گردشگران و شهروندان خود را از ترکیه اخراج کند.

این روزنامه با اشاره به حملات چند ماه پیش جمهوری اسلامی به مقر موساد در اربیل عراق نوشت که نیروهای مقاومت پیش از این از توان رزمی بالایی برخوردار بودند و به هرگونه مزخرفات صهیونیست ها با قدرت پاسخ خواهند داد. بارزترین مصداق در این زمینه ترس صهیونیست ها از هرگونه اقدامی علیه رهبران و فرماندهان حماس و جهاد اسلامی است. زیرا در جریان ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی پاسخ خود را با 400 موشک به شهرک های صهیونیست نشین دریافت کرد.

به گزارش الیوم، شهرک نشینان صهیونیست در داخل و خارج از فلسطین اشغالی در امان نیستند. آنها در فلسطین اشغالی با یک انتفاضه مسلحانه روبرو هستند که هدف آن اعماق رژیم به ویژه تل آویو است.

بر اساس این گزارش، نامگذاری بیشتر عملیات ها یا طرح های صهیونیست ها از جمله «سپر بازدارنده» یا «گلوله های شلیک شده» و مواردی از این دست، تنها نتایج فاجعه باری برای آنها داشته است. چه در کرانه باختری، چه در نوار غزه و چه در جنوب لبنان. بنابراین اصطلاح جدید سر اختاپوس نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید