طرح جدید سپاه برای اجرای «محله آمربا»

طرح جدید سپاه برای اجرای «محله آمربا»

معاون اجتماعی ارتش استان قم از اجرای طرح «ما را در محله خود بشناسیم» با هدف امر به معروف و نهی از منکر به صورت محله محوری در قم خبر داد.

به گزارش حوزه نیوز، سرگرد مهدی علی بابایی با اشاره به آغاز طرح کریمه اهل بیت(ع) برای ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و عمل به امر به معروف و نهی از منکر گفت: : یکی از محورهای طرح کریمه اهل بیت علیهم السلام اجرای طرح امر معروف محله ما باشید که علاوه بر پیگیری در طرح کریمه اهل بیت(ع) ص) نیز یکی از اهداف اصلی اردوی فرهنگی اجتماعی 28 آذر به شمار می رود.

معاون اجتماعی رئیس جمهور استان قم با اشاره به اجرای طرح «مقام نامدار محله ما باش» گفت: در قالب این طرح تمامی پایگاه های مقاومت استان شبکه ای از سرداران و سفره های مهربانی را ساماندهی می کنند. به گونه ای که این الزام اجرا شود محله محور و پایگاه محور انجام شود.

بابایی ادامه داد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مساجد نیز در دستور کار قرار دارد و یکی از کارکردهای مهم آن ساماندهی، آموزش و پرورش است. برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی می کند و منکر و نفوذ مساعدتر آن در سطح جامعه شناخته و نهی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید