طرح ساخت 32 گلخانه در نزدیکی صنعت به سرعت در حال پیشرفت است


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894189

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه با صنایع و ساخت 32 هنرستان به صنعت در این جلسه تصمیم گیری شد، گفت: تفاهم نامه های خوبی در این زمینه و بخشی از ساخت این هنرستان ها به امضا رسید. شروع شد و با سرعت بالا رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ محمدرضا ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با مدیران رسانه استان اصفهان با اشاره به وقایع عاشورا و جهاد تبیین که توسط امام سجاد و حضرت زینب(س) برای ابلاغ پیام عاشورا انجام شد، اظهار داشت: اگر بپردازیم. توجه به دنیا، هیچ حادثه ای رخ نخواهد داد. مهمتر از حادثه عاشورا نبوده و نخواهد بود، اما اگر با شهادت به اسارت اهل بیت تبیین نمی شد، پیام عاشورا به آیندگان نمی رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: رسالت رسانه صادق ارائه اخبار دقیق، صحیح، واقعی و به دور از اغراق است و رسالت دیگر رسانه ها نقطه ارتباط مردم و مسئولان است. که مسئولان علاوه بر عملکرد بهتر، پاسخگو باشند و مردم بتوانند از خدمات بهتری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یک رسانه باید انصاف داشته باشد و با هم به خوبی و بدی یک نهاد بپردازد، ادامه داد: آموزش و پرورش را نمی توان یک نهاد دولتی دانست و یک نهاد دولتی مردمی است و بیش از هر نهادی با مردم ارتباط دارد.

ابراهیمی گفت: در استان اصفهان نزدیک به یک میلیون دانش آموز، 110 هزار نفر شاغل و بازنشسته و 25 تا 26 هزار مدرسه غیردولتی داریم که این اعداد نشان می دهد در استان اصفهان همه تحصیل کرده و تحصیلکرده مستقیم هستند. مربوط.

محمدرضا ابراهیمی با بیان اینکه میزان هر اتفاق مثبت یا منفی که در آموزش و پرورش رخ می دهد در این جامعه زیاد خواهد بود، ادامه داد: اهالی رسانه باید آموزش را از آن خود و با جوانانی که در روابط عمومی هستند بدانند. آموزش و پرورش را با تعاملی که با روابط عمومی خواهد داشت شکل می دهد و هدایت می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: در این مدت تلاش کردم در حالی که بیش از 5 هزار. 500 مدرسه در استان داریم.

وی افزود: در دولت آیت الله رئیسی علیرغم اینکه مشکلات فراوانی از گذشته وجود دارد، در صورت تامین این سه رکن، کارها و فعالیت های خوبی در زمینه نیروی انسانی، فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش آغاز شده است. دانش آموزان. دیگر مشکل بزرگی نخواهد بود.

ابراهیمی با بیان اینکه اصفهان یکی از استان های دغدغه مند نیروی انسانی است، اظهار داشت: با اقدامات دولت برای افزایش ورودی دانشگاه فرهنگیان، افزایش سهمیه استخدامی آغاز شده و بخشی از آن تکمیل شده است که برای فقط ۲۳۰ تا ۲۴۰ میلیارد است. – تجهیز گلخانه ها که سهم استان اصفهان یک هشتم است چه شد.

محمدرضا ابراهیمی گفت: در حال حاضر روزانه حدود یک و نیم کلاس برگزار یا افتتاح می شود که در تیرماه این تعداد به بیش از 4 کلاس در روز رسید.

ابراهیمی با اشاره به جلسه ای که با صناعت انجام شد و تصمیم به ساخت 32 گلخانه در حوالی صناعت گرفته شد، گفت: در این زمینه تفاهم نامه های بسیار خوبی امضا شده و بخشی از ساخت این گلخانه ها آغاز شده و با سرعت بالایی در حال پیشرفت است. . “می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید