طرح شفافیت سه قوه نباید مغایر با منافع ملی کشور باشد


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855740

سجادی فر گفت: طرح کلی شفافیت سه قوه مبهم و ضعیف است که با منافع ملی کشور مغایرت دارد. علنی شدن همه اطلاعات کشور عقلانی نیست، طرح شفافیت نقاب فریب مردم نباشد و تبیین رسانه ای این طرح برای مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; هاشم سجادی فر، استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی در گفتگو با صبح توس؛ وی با بیان اینکه طرح شفافیت سه قوه نباید مغایر با منافع ملی کشور باشد، گفت: اجتماع طرح شفافیت سه قوه مبهم و ضعیف است که با منافع ملی کشور منافات دارد؛ در حالی که طرح شفافیت سه قوه مغایر با منافع ملی کشور است. علنی شدن همه اطلاعات کشور عقلانی نیست، طرح شفافیت نقاب فریب مردم نباشد و تبیین رسانه ای این طرح برای مردم باشد.

وی گفت: اگر شعار شفافیت نقاب برای فریب مردم است; مردم نه تنها اعتماد نخواهند کرد، بلکه وضعیت جامعه را بدتر خواهد کرد و نباید منافع ملی کشور را فدای منافع شخصی و محبوبیت در تبلیغات انتخاباتی کرد و قوانین تحت تاثیر جنون رسانه ای بدون آن تصویب شود. تحقیق و بررسی عواقب .تصویب طرحی که خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کند.

استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی گفت: مهمترین وظیفه قانونگذاری مجلس تبیین رسانه ها برای مردم است تا توطئه دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شود. تصویب قانون بدون در نظر گرفتن آثار آن بر منافع ملی کشور و صرفاً ایجاد سروصدا و اغتشاش در کشور صحیح نیست. قانون شفافیت قوای سه گانه باید برای مردم تبیین شود تا پا در میدان بازی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نگذاریم و زمینه سوء استفاده دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

وی در پایان گفت: انتشار تمامی اطلاعات کشور می تواند مورد سوء استفاده دشمنان انقلاب اسلامی باشد. با کدام عقل و منطق می خواهیم این کار را بکنیم؟ افشای کلیه اطلاعات کشور عقلانی نیست و مغایر با منافع ملی کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید