طرح شهید سلیمانی یکی از موفق ترین طرح های بهداشت و درمان است


ساعت: 20:40
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881210

سردار حسن شاهوارپور گفت: طرح شهید سلیمانی یکی از موفق ترین طرح های حوزه سلامت در زمینه ارائه خدمات به بیماران بود و این همکاری مشترک حضرت ولی عصر(عج) و دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، امروز سه شنبه 23 تیرماه 1401 جلسه ای با حضور سردار شاهوارپور فرمانده حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص نحوه انجام امور برگزار شد. همکاری مشترک در حوزه سلامت جهت خدمت رسانی به مردم استان در دفتر حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

سردار شاهوارپور در این دیدار با اشاره به همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان در خصوص پروژه شهید سلیمانی گفت: این طرح یکی از موفق ترین پروژه های حوزه بهداشت و درمان در شرایط ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا که با توجه به موفقیت این طرح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه اعزام تیم های پزشکی و اردوهای جهادی به مناطق محروم و توسعه خدمات کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی با مدیریت حضرت ولی عصر (عج) و بسیج مستقر در شهر اهواز و سایر شهرستان ها به مردم خدمات رسانی می کنند، همکاری مشترک خود را مانند گذشته ادامه می دهند.

سردار شاهوارپور در بخشی از سخنان خود به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری یکدیگر مانند سال های گذشته اقدام به ارائه تیم های پزشکی و ایستگاه های سلامت در سطح شهر می کنند. شهرهای خرمشهر آبادان و دشت آزادگان مبادی ورودی هر دو. مرز چذابه و شلمچه را برای ارزیابی سلامت زائرانی که از زیارت برگشته اند ایجاد می کنند.

همچنین فرمانده حضرت ولی عصر (عج) از دانشگاه خواست تا از ظرفیت پژوهشی و پژوهشی و پایان نامه دانشجویان در زمینه مسائل فرهنگی مرتبط با حوزه سلامت استفاده کند.

در ادامه محمدحسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز با اشاره به همکاری عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این دانشگاه در شرایط سخت کرونا، آمادگی این دانشگاه را برای اجرای برنامه های مشترک در این زمینه اعلام کرد. جهت محرومیت بخش سلامت

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه در پایان به همکاری در برگزاری اردوهای جهادی و کمک به تقویت کلینیک های پزشکی سپاه از دیگر زمینه های همکاری مشترک اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید