طرح ضیافت ملی همدلی و دوازدهمین نشست در البرز برگزار می شود / توزیع 5000 بسته زندگی بین نیازمندان


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818698

حجت الاسلام علی دشتکی گفت: طرح ضیافت همدلی با هدف ساماندهی توزیع سبد معیشت، ارتقای معرفت مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی در استان البرز اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه استان البرز به تیتریک گفت: (ع).

حجت الاسلام دشتکی افزود: این طرح با هدف ساماندهی توزیع سبد معیشت، ترویج معارف مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت ائمه جماعات برجسته اجرا می شود. پیش از این در نیمه شعبان و اسفند 1400 شاهد این اقدام بوده ایم.

وی گفت: فاز اول طرح ضیافت همدلی در قرن جدید در آرامستان های استان البرز انجام می شود و زمینه مشارکت مردمی در حمایت از نیازمندان را فراهم می کند.

حجت‌الاسلام دشتکی گفت: از ابتدای تاج‌نشینی تاکنون بیش از 90 هزار بسته معیشتی از محل کمک‌های مردمی بین نیازمندان و آسیب دیدگان این ویروس توزیع شده است.

وی گفت: رسیدگی به نیازمندان به اهدای نامه های متعدد به صورت سند بالادستی در سازمان خیرین ارائه می شود و علاقه مندان می توانند به مراکز امامزادگان افق مراجعه کنند و یا نام و نام خانوادگی خود را با عنوان مهدی یاور به سامانه 10000111261 ارسال کنند.

حجت الاسلام دشتکی افزود: با اجرای طرح مهدی یاوران علاوه بر تامین بسته های معیشتی، آزادی زندانیان جرائم اجباری، تامین جهیزیه برای زوج های کم بضاعت، کمک آموزشی و بسته های دارویی برای بیماران و جهاد سلامت در دستور کار قرار می گیرد. دستور جلسه.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز برنامه دوازدهم توسط مهدی یاوران و مابقی از محل عواید کمک ها تامین می شود.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به پیش بینی توزیع 5000 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان گفت: باش.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: طرح آموزش و خدمات کارآفرینی شمیم ​​با اشتغال نزدیک به 200 نفر و توسعه بازارچه های خیریه در سال 1401، 100 غرفه در بقعه امام زاده محمد (ع) نصب و تصویب و بین تولیدکنندگان توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید