طرح های فرهنگی نیمه تمام یزد جایزه می گیرند


ساعت: 13:07
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895310

فاطمی استاندار یزد گفت: پروژه های نیمه تمام فرهنگی که در شهر یزد به حالت تعلیق درآمده است فعال و انجام تکلیف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی امروز در مراسم آغاز به کار ساخت پردیس سینمایی یزد با بیان اینکه آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان پیوست فرهنگی هفته دولت در یزد است، گفت: امیدواریم بتوانیم داشته باشیم. چنین پروژه های ارزشمندی هر سال در هفته دولت.

استاندار یزد با قدردانی از اقدامات حوزه هنری در کشور و استان یزد برای پیگیری و هماهنگی اجرای این طرح گفت: نگاه ویژه ای به نهادهای فرهنگی به ویژه نهادهای انقلابی و مردمی داریم و قطعاً دارای نگاه ویژه ای هستیم. انتظارات از این نهادها

وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به فعالیت های فرهنگی و هنری خسارات سنگینی را به دنبال دارد، افزود: اعتبارات را در حوزه فرهنگی در استان افزایش داده ایم و تا آخرین لحظه این طرح را دنبال می کنیم و به تحقق آن کمک می کنیم.

استاندار یزد به صحبت درباره پروژه های نیمه تمام فرهنگی در یزد اشاره کرد و گفت: سایر پروژه های فرهنگی که در شهر یزد متوقف شده اند فعال می شوند.

فاطمی تاکید کرد: اجرای دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ساخت فیلمی از زندگی مرحوم کونیکو یامامورا (صبا بابایی)، مادر شهید محمد بابایی از شهدای یزدی و یگانه مادر ضروری است. از شهدای ژاپنی دوران دفاع مقدس با همت حوزه هنری گفت: از این طرح نیز حمایت های لازم را انجام می دهیم تا اتفاق خوبی در این راستا بیفتد.

استاندار یزد گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید از ظرفیت سینما برای ارائه هر چه بیشتر این قهرمانان به نسل جوان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید