طرح های معیوب انتقال آب مانع از اجرای طرح موثر مقام معظم رهبری شده است


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890593

آیت الله حیدری گفت: طرح های معیوب برای انتقال آب از چشمه های کارون و دز به فلات مرکزی مانع از اجرای طرح مثمر ثمر مقام معظم رهبری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، جلسه تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر هوشنگ محمدی برگزار شد. سرپرست معاونت و توسعه منابع وزارت جهاد کشاورزی، موالی زاده، معاون استاندار خوزستان و مسئولان این سازمان روز سه شنبه 4 مرداد 1401 در سالن همایش های مدیریت این سازمان برگزار شد.

آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق و تبریک به مدیر جدید گفت: خوزستان قلب کشاورزی کشور است و اگر برنامه ریزی هوشمندانه برای 550 هکتار از مقام معظم رهبری (مدازله) به خوبی عمل کردند، کشاورزی خوزستان می تواند 25 باشد تا نیازهای کشور را برطرف کند. ظرفیت استان از این نظر بی نظیر است و اگر تحت مدیریت صحیح قرار گیرد معجزه خواهد کرد.

03502051 0412 4906 baaa 669b5b4a4e8c خبر خاکستری

وی افزود: در حال حاضر تنها مشکلی که بر سر راه اجرای پروژه 550 هزار هکتاری وجود دارد کمبود آب است که دو عامل دارد، اولی طبیعی است و هیچکس فرصت دخالت در طبیعت را ندارد اما عامل دوم انسانی و حاصل برنامه ریزی اشتباه است که انتقال آب از سر شاخه های کارون به فلات مرکزی است. انشاالله با راهنمایی و پیگیری مسئولین استان این مشکل حل خواهد شد.

آیت الله حیدری از مدیرعامل جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خواست نیروهای مستعد و انقلابی بومی را در اولویت انتصابات و جذب نیرو قرار دهد.

در این جلسه از زحمات خدارحم امیری نژاد تجلیل و سید رحمت اله پریچهار به عنوان مدیرعامل جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید