طرح های پیشنهادی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب بومی سازی شده است

ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804320

مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان:

پیشنهادات بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب بومی سازی می شود. انقلاب و اجرای آن توسط معلمان در کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حامد قریشی با اشاره به روابط عمومی بسیج فرهنگیان با اشاره به سومین سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در گذشته چه اقدامات و تلاش هایی برای تبلور و اجرای این بیانیه انجام شده است؟

وی با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان نیز از این موضوع مستثنی نبوده و یکی از نهادهایی است که باید در این زمینه پاسخگو باشد، گفت: معلمان بسیج و معاونت علمی سازمان بسیج تلاش کردند از طرح ها و ایده هایی که در راستای بیانیه گام دوم شکل گرفته بود حمایت کنند.

مدیر پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در تشریح وظایف کارگروه ها گفت: تحلیل و جهت گیری نمایشگاه گام دوم و شبیه سازی ایده هایی که در این زمینه شکل می گیرد و همچنین نقش فرهنگیان در اجرای این طرح ها و ایده ها می باشد. از جمله دستور کار گروه های کاری ما است.

قریشی معلمان و مربیان کشور به عنوان ارکان علمی نظام اسلامی را نقش کلیدی در اجرای ابلاغیه گام دوم انقلاب بر عهده دارند و افزود: فضای آموزشی کشور در میان مدارس و دانش آموزان است، لذا فرهنگیان بسیج و ظهور این قشر فرهیخته توانست اعلام گام دوم انقلاب را رقم بزند.

در نهایت بسیج فرهنگیان، مدیر پژوهشی سازمان از حمایت قاطع این سازمان از طرح ها و ایده هایی که می تواند به تحقق اهداف بیانیه گام دوم کمک کند، خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید