طرز پخت سه نوع کوفته، کتلت مرغ و کتلت خوشمزه شیرازی

ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780828

کتلت گوشت یکی از پرطرفدارترین کتلت ها در بین ما ایرانی هاست که طعم آن هیچ وقت فراموش نمی شود و همه ما حداقل یک بار آن را امتحان کرده ایم اما کتلت گوشت با نان ساندویچی، نان تازه یا برنج. سرو با سس گوجه فرنگی یا سیب زمینی سرخ کرده طعمی نوستالژیک و خاطره انگیز را برای ما به ارمغان می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتلت یکی از غذاهای سنتی است که به شامی نیز معروف است و در واقع کلمه کتلت یک کلمه فرانسوی است که بیشتر این غذا با نان یا برنج سرو می شود و برای ساندویچ ها گزینه ای بسیار سالم و خوش طعم است اما بیشتر کتلت ها از گوشت یا مرغ.یا سیب زمینی تهیه می شود و بین ما ایرانی ها بسیار پرطرفدار است و شاید حداقل هفته ای یکبار کتلت با نان تازه داشته باشیم.می توانید کتلت ها را در تابه با روغن داغ سرخ کنید و شاید رژیم غذایی بیشتری داشته باشید. فر یا سرخ کن اما ما تصمیم گرفتیم سه نوع از پرطرفدارترین کتلت ها را به شما آموزش دهیم که عبارتند از کوفته، کتلت مرغ و کتلت شیرازی.

طرز پخت کوفته

کوفته یکی از پرطرفدارترین کتلت های کشور ما ایرانی هاست که طعم آن هرگز فراموش نمی شود و همه ما حداقل یک بار آن را امتحان کرده ایم اما کوفته با نان ساندویچی، نان تازه یا برنج. سرو با سس گوجه فرنگی یا سیب زمینی سرخ کرده طعمی نوستالژیک و خاطره انگیز را برای ما به ارمغان می آورد و به شرط رعایت نکات بالا بسیار آسان تهیه می شود اما برای دیدن دستور تهیه کوفته به سایت هلو ورلد مراجعه کنید.

طرز پخت کتلت مرغ

f754a58a 92d7 4eef 8397 c40456ba46fb خبر خاکستری

کتلت مرغ یکی دیگر از انواع کتلت است که به جای گوشت چرخ کرده از سینه یا پای مرغ چرخ کرده استفاده می کند و می تواند رقیب خوبی برای کتلت های دیگر باشد، اگر طعم مرغ را دوست دارید حتما یک بار کتلت مرغ را بپزید. تهیه این کتلت به عنوان یک مهمان معمولی سر سفره شما زمان بسیار کمی می برد زیرا برای تهیه آن از مرغ خام استفاده می شود و شما می توانید در کمترین زمان یک غذای خوشمزه نونی را تهیه کنید اما برای مشاهده دستور تهیه کتلت مرغ می توانید به سایت مراجعه کنید. . رجوع به پارسی دی شود.

طرز پخت کتلت شیرازی

b21c6c65 0dfe 46e8 ab32 5d0ed9a412cc خبر خاکستری

کتلت شیرازی یکی دیگر از انواع کوکوی شیراز است که بسیار خوشمزه و ساده است البته به کتلت بازاری هم معروف است اما در تهیه این کتلت از گوشت و مرغ استفاده نمی شود و فقط با سیب زمینی تهیه می شود. و ادویه جات .به شکل قاشقی در بیاورید و وسط کتلت را بچینید اما برای نرم شدن این کتلت علاوه بر سیب زمینی از کمی شیر و یک نان ساندویچی استفاده می شود.می توانید این کتلت خوشمزه را با نان باگت یا نان تازه امتحان کنید. اما دستور کتلت شیرازی را در سایت پارسی دی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید