طعنه استقلال به دولت: چرا اقدام فوری دولت فقط برای پرسپولیس است؟

طعنه استقلال به دولت: چرا اقدام فوری دولت فقط برای پرسپولیس است؟

شاهین بیانی درباره شرایط تیم استقلال گفت: استقلال در شرایط فنی بسیار خوبی است اما از نظر مالی این تیم در بحران سرمربی سابق خود گرفتار شده است، مدیران باشگاه استقلال باید با سرمربی سابق تسویه حساب کنند. از استقلال، آندره آ استراماچونی، در اسرع وقت. درخواست استراماهونی ماه ها پیش مشخص بود اما نه مدیران قبلی و نه مدیران فعلی باشگاه استقلال تلاشی برای پرداخت این بدهی نداشتند.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من دولت باید در موضوع استقلال قدم برداشته و سریعاً اقدام کند. در گذشته دولت دو بار برای موضوعی مشابه برای پرسپولیس اقدام کرد و حالا انتظار می رود دولت برای آسایش هواداران میلیونی این تیم و عدم تمایز بین دو تیم برای دولت استقلال اقدامی عاجل و فوری انجام دهد.

کاپیتان سابق آبی پوشان در پایان گفت: استقلال در این فصل چند فراز و نشیب داشت اما در چند هفته اخیر ساپینتو تیمی هماهنگ و بسیار خوب را هدایت کرد و امتیازات لازم را کسب کرد. استقلالی ها با وجود اینکه 8 امتیاز از پرسپولیس عقب افتادند، از رقیب سنتی خود پیش افتادند و حالا بالاتر از این تیم قرار دارند. به نظر من استقلال در این فصل مدعی قهرمانی است و مطمئن باشید که سپاهان در دیدارهای بعدی امتیازات را از دست می دهد و استقلال سرآمد و در نهایت قهرمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید