طعنه زدن به رونالدو پس از ناکامی در عربستان

تیم النصر عربستان که مالک کریستیانو رونالدو است، پنجشنبه شب در مرحله نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف الاتحاد رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. ستاره پرتغالی در این دیدار نیز مانند آخرین بازی با الاتفکان موفق به گلزنی نشد.

در این دیدار «عبدالرزاق حمدالله» مهاجم مراکشی اتحاد ستاره این دیدار بود و موفق شد دو بار دروازه تیم سابقش را باز کند. دوربین ها رونالدو را در حال تکان دادن دست هایش از عصبانیت پس از گل ملی پوش مراکشی شکار کردند.

بازیکنان الاتحاد پس از به ثمر رساندن گل های خود، پیراهن هم تیمی خود سلیمان المنهالی را که قبل از بازی النصر مصدوم شده بود، مانند گل لیونل مسی پس از گل مقابل دوربین ها گرفتند. مقابل رئال مادرید رسانه ها این حرکت بازیکنان اتحاد را نیش زدن به رونالدو توصیف کردند.

ویدئویی از پایان بازی نیز منتشر شد که نشان می دهد رونالدو در حالی از زمین خارج می شود که هواداران اتحاد او را هو می کنند و شعار مسی، مسی سر می دهند.

رودی گارسیا، سرمربی اسپانیایی-فرانسوی تیم النصر در پایان آن دیدار انگشت اتهام را به سمت ستاره 37 خود گرفت و گفت: یکی از چیزهایی که روند بازی را تغییر داد، فرصتی بود که رونالدو نیمه اول را از دست داد.

پس از ناکامی های اخیر رونالدو در فوتبال عربستان، هواداران منچستریونایتد بار دیگر به انتقاد از ستاره خود پرداختند و او را “مشکل” خواندند. بازی بعدی النصر در لیگ عربستان روز پنجشنبه برابر الفاتح است.

طعنه زدن به رونالدو پس از ناکامی در عربستان

طعنه زدن به رونالدو پس از ناکامی در عربستان

طعنه زدن به رونالدو پس از ناکامی در عربستان

دیدگاهتان را بنویسید