طعنه ستاره استقلال به پرسپولیس: دوستان باید به جای مصاحبه به فکر تیم خودشان باشند

طعنه ستاره استقلال به پرسپولیس: دوستان باید به جای مصاحبه به فکر تیم خودشان باشند

سیدحسین حسینی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود. پیکان هم تیم خیلی خوبی است. ما برای برد آمده بودیم اما این اخراج کار ما را سخت کرد. حضور هواداران در ورزشگاه نیز بسیار خوب بود. مطمئنم داور در جایی که رافائل از زمین اخراج شد به دلیل گرفتن توپ اشتباه کرد.

وی ادامه داد: برخی از دوستان از جاهای دیگر داور را تحت فشار قرار دادند و او نتوانست در این صحنه عملکرد خوبی داشته باشد. به جای مصاحبه با دوستان بهتر است به فکر تیم های خودتان باشید و بگذارید نتیجه فوتبال در زمین باشد.

فرهاد مجیدی دروازه بان استقلال درباره صحبت های فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه عده ای نمی خواهند قهرمان شوند، گفت: ما به این مشکلات عادت کرده ایم. در این چند سال که به بالای جدول نزدیک بودیم و برای تیم های دیگر در خطر بودیم، اجازه ندادیم تیممان از جایی به بعد موفق شود. می دانیم که در این 6-7 هفته شاهد بسیاری از این اتفاقات خواهیم بود، اما برای موفقیت باید اتحاد خود را افزایش دهیم.

حسینی با بیان اینکه استقلال مقابل پیکان نمایش همیشگی خود را نداشت، گفت: اگر 10 نفر نبودند برنده بازی بودیم. جو ورزشگاه با حضور تماشاگران بسیار خوب بود. من کار خاصی نکردم و فقط کارم را انجام دادم.

دیدگاهتان را بنویسید