طعنه عجیب محمد محبی به حریف استقلال

طعنه عجیب محمد محبی به حریف استقلال

محمد محبی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: چهار برد متوالی کسب کرده ایم و انشاالله ادامه خواهد داشت. چهار برد متوالی برای تیم خیلی خوب است و روحیه بچه ها بالاست. ما به شخصیت خوبی دست خواهیم یافت، امیدوارم در 10 بازی آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.

وینگر استقلال درباره تنش پایان بازی گفت: در آن لحظه تعویض شدم. من با بچه ها دست دادم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاده و این درست نیست. بازی 2-0 و تقریبا تمام شد. نمی دونم چه اتفاقی افتاده. اما خدا کند که این حوادث تکرار نشود.

محبی درباره اینکه اکثر بازیکنان نیمکت نشین لیگ برتر ادعا می کنند زبان پرتغالی را می دانند و اینکه آیا با توجه به اینکه در پرتغال بازی کرده است، آیا یادگیری این زبان آسان است یا خیر، گفت: یادگیری پرتغالی واقعا سخت است. لاتین زبانی که لهجه آن بسیار است. دشوار. این نزدیک به اسپانیایی است، هر دو زبان دشوار است. نمی دانم چطور می گویند ما می دانیم! من یک سال آنجا بودم و نتوانستم آن را به طور کامل یاد بگیرم، اما زبان جذابی است.

وی در مورد اینکه آیا روی ماتا به بازیکنان پیکان توهین کرده است، گفت: اصلا حواسم به ماتا نبود.

بازیکن استقلال با بیان اینکه در هفته های اخیر روند خوبی پیدا کرده است، گفت: سعی کردم تا قبل از جام جهانی روندم را ادامه دهم. به خاطر مصدومیت کمر بعد از یکی دو هفته بهتر شد، الان خدا را شکر خوبم. احساس می کنم باید داشته باشم.

محبی درباره امیدهای استقلال برای قهرمانی گفت: 10 بازی دیگر باقی مانده، سه تیم مدعی هستند و امیدواریم همه اتفاقات خوب بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید