طعنه عجیب یک پرسپولیسی به ساپینتو; نمی دانم از کجا آورده اند!

طعنه عجیب یک پرسپولیسی به ساپینتو;  نمی دانم از کجا آورده اند!

تیم فوتبال پیکان در هفته بیستم لیگ برتر مقابل استقلال با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. معتبی حسینی سرمربی این تیم پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید؛

امیر صادقی پناه مدیر رسانه ای پیکان پیش از صحبت های حسینی گفت: قبل از ما دوست و همکار قدیمی ما آقای زرندی سوالاتی را مطرح کردند که انگار دوستان این باشگاه آنقدر با آقای ساپینتو نشسته اند که از آنها استفاده می شود. موضع گیری در برابر تیم های حریف جواب این دوستان را نمی دانیم، حرفی نمانده…»

حسینی در ابتدای صحبت های خود درباره این دیدار گفت: باخت بسیار تلخی برای ما بود. متاسفانه چوب اشتباهاتمان را خوردیم. درست دقایقی که توپ و میدان در اختیار ما بود، هافبک ما وقت اضافه کار کرد و توپ را نشان داد. چیزی که تیم حریف خیلی دوست دارد و خیلی خوب از آن استفاده می کند. توپ را به کایدی پاس دادند. بازیکنی که مسئول نبود فضای شوت به کایدی بود، متأسفانه کمی غافلگیر شد و گل فوق العاده ای را به ثمر رساند. به نظر من همه باید مدیون کایدی باشند چون او از موقعیت صفر گل زد، در ادامه بازی تمام بازی در دستان ما بود و بچه های ما فوتبال بسیار قدرتمندی به نمایش گذاشتند و اگر مربی حریف عصبانی نباشد، چون آنجاست. فیلم است.در دقیقه 90 هم از یک ضربه ایستگاهی یک گل فوق العاده زدند.در کل امروز گل زدیم که در فوتبال ما کمتر اتفاق می افتد.به شما تبریک می گویم اما این چیزی از ارزش فوتبال خوب بچه های ما کم نمی کند. . ما از بی احتیاطی و بی تجربگی دو تا از بچه ها رنج بردیم. این نباید اتفاق می افتاد.”

حسینی درباره تصمیم داور در این دیدار گفت: داوری صحنه خاصی نداشت اما عموما دوست عزیزمان آقای حیدری دوست دارد به تیم های کمتر شناخته شده و ضعیف کارت بیشتری بدهد. او اینگونه قضاوت می کند. وقتی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می کنیم. او این کار را می کند. کارت ها را راحت تر می دهد. اما خسته نباشید می گویم. او اینگونه است، دیگر کاری از دست ما برنمی آید.”

حسینی با کنایه به صحبت استقلال پیرو مبنی بر عدم رعایت نیمکت این تیم توسط پیکان ها خندید و گفت: آقای ساپینتو از احترام صحبت می کند؟ جالب است ببین همه تیم ما را می شناسند. ما زیاد به حاشیه نگاه نمی کنیم. من به خاطر گل هایی که خوردیم خیلی عصبانی بودم چون خوب بازی کردیم. اما این بنده خدا که نمی دانم از کجا آوردند در هر صحنه اعتراض می کرد و چیزی را می گفت که از داستان های قبلی می دانستیم فحاشی به زبان پرتغالی. گفتم فلانی، چیزی نگو و برو. بشین همین.چرا اینقدر شلوغش میکنن؟ آنقدر به پرتغالی فحش می دهند که ما آن را یاد گرفته ایم. آنقدر مبتذل است که ممکن است اصلاً به آن اشاره نشود. عادت کردند. من اولین کسی نیستم که این را می گویم. هیچ اشکالی ندارد که مردم عصبانی باشند. فرآیند. زیاده روی نکنیم. با وجود بازی خوبی که انجام دادیم، اسیر کیفیت کایدی شدیم. به آنها تبریک می گویم.”

بالاخره معتبی حسینی درباره رشید مظاهری و عملکردش گفت: «به هر حال ما تیم بازنده ای بودیم. غیبت سامان هم به این شکل به چشم نمی آمد. به جز یکی دو ضد حمله فرصتی به تیم خوب استقلال ندادیم. آن توپ در گل اول نباید به این راحتی پیدا می شد. زیرا لیدر آنجا می ایستد تا تیم مقابل را در ضد حمله تنبیه کند. به خاطر این علم، ما اجازه دادیم یک نفر به جای ضدحمله، روی سه نفر بماند و این مرد خدا دیگر نتوانست مسیر را طی کند. ضربه را مسدود کنید اما ایشان هم یک شوت فوق العاده زد و به کیفیت بالای خود دست یافت.»

حسینی درباره زمان رسیدن مصدومش نیز گفت: آقای حکمدوست این فصل نمی آید. بچه های دیگر هم کار می کنند و امیدوارم زودتر برسند چون من روی نیمکت خالی هستم.»

دیدگاهتان را بنویسید