طلاب باید پرچمدار جهاد تبیین و مطالبه باشند


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916368

طلاب باید پرچمدار جهاد تبیین و مطالبه باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقسردار محمدرضا مهدوی شامگاه سه شنبه در شورای شفاف سازی بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دانش آموزان جزء قشر جوان، روشنفکر، مطالبه گر و نشاط آور جامعه هستند که کشور را به عنوان موتور به سوی تعالی سوق می دهند. .

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: دانش آموزان ما در سال 2032 با بصیرت و شفافیت به درستی آمریکا و جهانی گرایان را مسبب مشکلات کشور شناختند و با دخالت بیگانگان در کشور در روزگار مخالفت کردند. پس از کودتای 28 مرداد و منشأ بیداری دانشجویی شد و تا امروز نیز دانشجویان به مطالبات خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه دانشجویان خواهان تبیین راه شهدای دانش آموز هستند و در آینده نزدیک در چرخه مدیریت جامعه قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: اگر دانشجویان روحیه مطالبه گری و تمرکز بر مشکل نداشته باشند، نمی توانند ادامه راه انقلاب برای رسیدن به اهداف تعیین شده. .

سردار مهدوی در ادامه به قانون ننگین کاپیتولاسیون در دوران پهلوی برای مصونیت سیاسی و قضایی شهروندان آمریکایی در ایران اشاره کرد و گفت: امروز آنچه باعث دشمنی این دولت های استکباری با مردم ایران می شود روحیه استقلال طلبی و عزت نفس است. مردم ایران، مردمی که پس از انقلاب اسلامی به قدرت روزافزون ایران منجر شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز دانش آموزان باید علیه استکبار فریاد بزنند افزود: امروز فرهنگ اسلام و عاشورا دشمن را در معرض خطر قرار داده است و صدور انقلاب اسلامی و گسترش محور مقاومت در آینده نزدیک از منافع مستکبران در منطقه است.

وی با بیان اینکه هوشیاری دشمن از صلابت ایران اسلامی و محور مقاومت، تصریح کرد: اما مشکل اصلی ما عده ای ناآگاه بومی هستند که بدون درک قدرت و شرایط جمهوری اسلامی ایران به بازی خود ادامه می دهند. پازل دشمن .

سردار مهدوی با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه های مختلف علم و صنعت دفاعی گفت: اگر جنبش های دانشجویی در مسیر درست حرکت کنند و روحیه استکبار ستیزی و مطالبه گری خود را حفظ کنند قطعا اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی آخرین راهبرد دشمن را ضربه زدن به جبهه حق دانست و ادامه داد: اکنون دشمن همه راه ها را امتحان کرده و به نتیجه نرسیده و به استراتژی و تهاجم ترکیبی متوسل شده است. جنگ در داخل کشور

وی تاکید کرد: تنها نسخه ای که می تواند ما را از این دوران سخت عبور دهد، جهاد شفاف سازی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و انتظار می رود شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کارگروه هایی را برای شفاف سازی در حوزه های مختلف تشکیل دهد.

سردار مهدوی در ادامه رسالت دانشجویان بسیجی را بیش از هر تشکل دانشجویی دیگری دانست و افزود: دانش آموزان بسیجی باید با بصیرت و اقدام به موقع در میدان باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز دانش آموزان باید پرچمدار جهاد تبیین در جامعه باشند، تصریح کرد: تبیین به معنای اشاره به حقایق و واقعیات است، بنابراین در این حساس و تاریخی. فعلاً این کار را نمی‌کنیم، باید طبق روال گذشته عمل کنیم و باید جهادی و انقلابی در برابر ابهامات دشمنان، بر کشف حقیقت تمرکز کنند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید