طنین انداز گلزار «الله اکبر» در خراسان جنوبی/ نورافشانی در شب پیروزی انقلاب


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807649

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تسبیح «الله اکبر» پنجشنبه شب ساعت ۲۱ در پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی و همزمان در سراسر کشور طنین انداز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت الاسلام احمد مولایی، رهبر دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران گفت: یک دستگاه موتورسیکلت برگزار می شود.

وی افزود: راهپیمایی خودروها و موتورسیکلت های خانوادگی فردا جمعه از ساعت 10 صبح در بیرجند از میدان قدس آغاز و در مسیر میدان جانبازان، میدان عروج، بلوار پیامبر اعظم، میدان سپیده، میدان سپاه به سمت نماز و میدان آل ادامه خواهد داشت. -مسجد اعظم مهدی(عج) محل برگزاری نماز جمعه ادامه دارد.

حجت الاسلام مولایی ادامه داد: مراسم مرکزی بزرگداشت 22 بچمن با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند برگزار می شود. سخنران این مراسم استاندار خراسان جنوبی است و با اقامه نماز جمعه به پایان می رسد.

رهبر دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از مردم دعوت کرد تا همچون گذشته خودروهای خود را به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر ائمه انقلاب اسلامی و پرچم های رنگارنگ مزین کنند تا حضور پرشور و محکم خود را به نمایش بگذارند. برگ زرین دیگری در کارنامه افتخار این استان را ثبت کنید.

وی گفت: یکی دیگر از ویژه برنامه های ملی مراسم گلبنگ الله اکبر و نورافشانی است که همزمان با سراسر کشور از 21 بهمن ساعت 21 با تکبیر مردم از پشت بام منازل، مناره های مساجد و امامزاده ها آغاز می شود.

حجت الاسلام مولایی گفت: همزمان آسمان سراسر استان چراغانی و نورانی می شود و این مراسم در مرکز استان در ارتفاعات بلوار شهید صیاد شیرازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید