طوفان دیروز تهران بزرگترین طوفان سال های اخیر است


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844367

رئیس مرکز عملیات اورژانس پیشگیری و مدیریت بحران سازمان تهران گفت: طوفان دیروز بزرگترین طوفان تهران در سال های اخیر بوده و بیش از 80 اصله درخت را تلف کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پدرام کوجانی، رئیس مرکز عملیات اورژانس پیشگیری و مدیریت بحران سازمان تهران درباره آخرین وضعیت تهران پس از طوفان امشب گفت: چندین خودرو وارد شده است.

رئیس مرکز عملیات اورژانس پیشگیری و مدیریت بحران سازمان تهران افزود: خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم اما در تهران 6 مجروح و در استان تهران مجموعا 9 مجروح داشتیم. دو نفر از این مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی بیشتر جراحات وارده را مربوط به سقوط تابلو در اتوبان تهران – کرج دانست و افزود: از دو مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند حال یک نفر وخیم است.

کوجانی با بیان اینکه طوفان امروز بزرگترین طوفان تهران در سال های اخیر بوده است، یادآور شد: طوفان بزرگ قبلی در سال 93 اتفاق افتاد که سرعت آن 115 کیلومتر در ساعت بود، البته طوفان امروز 117 کیلومتر در ساعت بود. نسبت به امسال که 5 کشته و 30 مجروح داشتیم امروز کمتر خسارت دیدیم.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی تصریح کرد: با توجه به ضعیف بودن امکانات هواشناسی تهران، سازمان هواشناسی ساعاتی قبل از وقوع طوفان در استان های همجوار، مدیریت بحران تهران را بهتر اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید