طومار همسر شهید مدافع حرم; کام را با عکس سردار سلیمانی پر کنید

ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795531

همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی گفت: با وجود گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار برای ما خانواده شهدای مدافع حرم زنده است. از مسئولان شهری بخواهید که شهر را با عکس سردار سلیمانی پر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم رضایی همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی و فرزند آزاده جانباز گلم حسین رضایی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: با گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم هنوز باورم نمی شود که ایشان رفته باشند. هر وقت عکسی از او در فضای مجازی یا در شهر می بینم، باور نمی کنم که رفته باشد.

وی گفت: پس از شهادت همسرم، حضور حاج قاسم برای ما و فرزندانمان مانند پدر بود و شفای دل فرزندان شهدا بود. او هنوز هم با خوشحالی خاطرات روز آشنایی با سردار را تعریف می کند.

رضایی گفت: شهید عرب ارادت خاصی به حاج قاسم داشت و از سربازان مطیع حاج قاسم به شمار می رفت. سخنان او برای ما صمیمانه بود. وقتی خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم دقیقاً همین حس را داشتم که علی شهید است و فضای قم عجیب بود. این را اصلا نمی توان توصیف کرد.

همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا فرزندان خود را در مدرسه حاج قاسم تربیت خواهند کرد. آن را یافت زیرا جان و جسم خود را خالصانه در راه خدا و نجات همه انسان های مظلوم قرار داد.

وی افزود: فضای مجازی تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی نام و عکس سردار سلیمانی را پاک می کند و حتی وجود عکسی در صفحات مجازی را نیز تحمل نمی کند و بلافاصله تصاویر را حذف می کند حتی اگر به صورت غیرمستقیم به سردار به معنای دشمن شهادت باشد. یک رزمنده بیشتر از زنده بودن می ترسد و این باعث می شود که دشمن در آموزش شهادت به فرزندانمان مصمم تر باشد، زیرا خون شهدا از سلاح های مدرن وحشتناک تر است.

همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی افزود: این مزخرفات دشمن مفرح است واقعا با حذف عکس سردار سلیمانی می خواهد به چه برسد، آیا دنیا ثبت شده است؟

همسر شهید عرب گفت: عکس حاج قاسم در ادارات و پشت شیشه مغازه ها و ماشین هایمان روی دیوار خانه هایمان نصب شده است. دشمن با او چه خواهد کرد؟ اتفاقا حذف عکس سردار نشان از پیروزی ما در فضای مجازی دارد.

رضایی گفت: به نمایندگی از همه خانواده های معظم شهدا از همه هموطنانی که ارادتمند سردار سلیمانی هستند اما هنوز عکس حاج قاسم را در منزل و یا در ماشین خود نصب نکرده اند تقاضا داریم این کار را انجام دهند. این به اندازه مجاهدان میدان جهاد ترسناک است.

وی گفت: با وجود گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار برای ما خانواده شهدای مدافع حرم زنده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید