طیب رو به مردم کرد: 8 ماه این درد را تحمل کنید

طیب رو به مردم کرد: 8 ماه این درد را تحمل کنید

روز جدید رئیس قرارگاه عمار با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی گفت: ارز 4200 تنی دارویی بود که دولت قبل به کشور ما تزریق کرده بود اما آیت الله رئیسی برای اصلاح این روند کمک کرد.

رئیس کمپ عمار با اشاره به اینکه آقای رئیسی شهرت خود را در طرح تحول اقتصادی به منصه ظهور رسانده است، گفت: این مسیر سختی است اما چاره ای جز این نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طیب رئیس قرارگاه عمار صبح امروز در همایش بزرگداشت روز معلم که در تالار بیداری اسلامی الزهرا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی این است.

طیب رو به مردم کرد: 8 ماه این درد را تحمل کنید

وی با بیان اینکه هیچ حرکت حق و باطل جز با حمایت و پشتیبانی مردم زمان خود موفق نبوده است، گفت: هر نظام حق و باطل اگر حمایت مردمی داشته باشد موفق می شود مانند جبهه باطل در محرم 61 و معاویه و عمر عاص با حمایت مردم و از سوی دیگر انقلاب اسلامی 1357 نیز با حمایت مردم به پیروزی رسید.

حمایت مردم هر جبهه ای را به پیروزی می رساند

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: هر جبهه ای که ذهن مردم را پر کرده باشد از حمایت آنها برخوردار خواهد شد لذا دشمن تمام تلاش خود را برای تسخیر اذهان جامعه به کار بسته است.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی و زمینی دست خود را به صورت کاپیتولاسیون بالا برده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی در ذهن ما امیدوار شده اند که نمی توانیم و نخواهیم این کلمه را به ملت خود بفهمیم. تسخیر ذهن ما را دنبال خواهد کرد.

امروز همه می دانند که امنیت منطقه با ایران است

وی گفت: «ایران قطعاً در کنار هر کشوری خواهد بود و قطعاً یک پیروزی برای آنها خواهد بود». پیروزی جبهه مقاومت به این دلیل است که ایران در کنار آنها ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه سرود «سلام فرمانده» دلیلی بر توجه مردم به آمدن امام زمان (عج) است، گفت: پرچمدار این آمدن جمهوری اسلامی است و دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا بگوید شما نمی توانید فعالیتی را که هستید متوقف کنید.”

ارز 4200 تنی دارویی بود که دولت قبل به کشور ما تزریق کرد

حجت الاسلام والمسلمین طیب با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی گفت: ارز 4200 تنی دارویی بود که دولت قبل به کشور ما تزریق کرده بود اما آیت الله رئیسی تلاش کرد این روند را اصلاح کند و همه باید برای کمک به او و دولت رفت.

وی ادامه داد: آنچه در بازار می بینید اثر ترک اعتیاد است که اگر جامعه 8 ماه این درد را تحمل کند نتیجه و ثمره آن را خواهد دید.

رئیس قرارگاه عمار درآمدهای نفتی را آسان‌ترین، تنبل‌ترین و کشنده‌ترین درآمد برای ایران عنوان کرد و گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی همه چیز را می‌بندد و نرخ بسته شدن درآمدهای ارزی ما کاهش می‌یابد و از سوی دیگر ارز خارجی کاهش می‌یابد. و در نهایت مجبور شدند 4200 ارز دیگر بیاورند که تقریباً تولید متوقف شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیب با اشاره به اینکه آقای رئیسی آبروی خود را به منصه ظهور رسانده است، تصریح کرد: این مسیر سختی است اما راهی جز این نداریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما مستقیماً با مردم کوفه مخالف هستند، گفت: اگرچه زبان مردم گاهی تند و ضد حکومت است، اما در مواقع لزوم به میدان 22 بخمن آمد و پر از خون شد. شهدا و نظام اسلامی «آنها در دفاع ایستاده اند، پس باید به مردم آگاهی و بصیرت داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید