ظرفیت اقامتگاه های رسمی یزد تکمیل شد/ حسینیه های دارالعباده آماده پذیرایی از مسافران است.


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817382

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد گفت: با تکمیل ظرفیت اقامتگاه های رسمی استان یزد، حسینی و متبرکه پذیرای مسافران نوروزی بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد آهوندی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به 70 هزار مسافر نوروزی در استان فقط روز گذشته افزود: در چهار روز گذشته 170 هزار مسافر در مکان های رسمی پذیرایی شده اند که اقامتگاه ها، فرهنگیان و دانشگاه ها از استان.

وی ادامه داد: پس از تکمیل ظرفیت رسمی اقامتی استان، امروز حسینیه و آرامستان های شهر میراث جهانی یزد معروف به حسین ایران آماده اسکان مسافران نوروزی است. “

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت 15 حسینیه و امامزاده برای اسکان مسافران نوروزی به یزد استفاده شده است، افزود: آماده استفاده از سالن های ورزشی و سالن های در اختیار شهرداری هستیم. مسافران

این کشیش گفت: همچنان در تلاش هستیم تا با مسافران نوروزی دیدار کنیم اما از آنها می خواهیم قبل از سفر به یزد با شماره تلفن 33521-035 تماس بگیرند.

وی افزود: پس از اقدامات مربوطه کمیته حمل و نقل و ایمنی ستاد خدمات گردشگری استان، به دلیل ترافیک سنگین و برخی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان، ایمنی خوبی در جاده های استان حاکم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید