عادات غذایی مرموز ویکتوریا بکهام فاش شد/ چرا همسر بکهام خوش فرم است؟

ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در رابطه با دوستی اش با دیوید و ویکتوریا بکهام حرف های جالبی برای گفتن دارد.

جکی هندرسون مجری برنامه طی مصاحبه اخیر در برنامه رادیویی استرالیایی کایلی و جکی اعتراف کرد که عاشق رژیم غذایی ویکتوریا است. ظاهراً این طراح مد بسیار مراقب رژیم غذایی خود است و جکی حوصله نداشت تا در مورد رژیم غذایی خاص خود اطلاعات بیشتری کسب کند. اما وقتی از ریو در مورد عادات غذایی ویکتوریا پرسیدند، او اعتراف کرد که به یاد نمی آورد که ویکتوریا چیزی خاص خورده باشد.

فردیناند با تاکید بر اینکه ویکتوریا فرد خوبی بود، گفت: «راستش، من به یاد ندارم که او چیزی بخورد. من هرگز ندیدم او چیزی بخورد.”

رژیم ویکتوریا سالهاست که بحث برانگیز بوده است
رژیم ویکتوریا اخیرا موضوع داغی بوده است، به خصوص پس از اینکه همسرش دیوید فاش کرد که او فقط ماهی و سبزیجات کبابی می خورد. ویکتوریا بکهام که چهار فرزند از دیوید دارد، از عشق خود به چربی های سالم مانند ماهی، آووکادو و آجیل صحبت کرده است.

دیوید در اوایل سال جاری در طی مصاحبه ای درباره عادات غذایی همسرش صحبت کرد: «از زمانی که با او آشنا شدم، او فقط ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز می خورد. و به ندرت از رژیم غذایی خاص خود عدول می کند.

ظاهرا حتی زمانی که ویکتوریا دخترشان هارپر را باردار بود، درخواست سالاد ماهی آزاد دودی ساده بدون گریپ فروت، آووکادو، پیاز قرمز یا لیمو کرد و گوردون رمزی، سرآشپز مشهور، از این درخواست شگفت زده شد و از ایجاد تغییرات در منوی رستوران خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید