عادت بد تراکتور خصوصی

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780737

تراکتورسازی در دوره خصوصی خود حریف رقبای سنتی خود نیست و نتایج این تیم ها را یکی پس از دیگری رها می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، پروژه خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی که به درخواست هواداران این تیم پس از پایان لیگ هفدهم آغاز شد، نتیجه مطلوبی را به همراه نداشت و اگر گفته شود که علاقه مندان از این درخواست پشیمان هستند، اغراق نیست.

تراکتور خصوصی کار خود را با ضایعات و کتاب های بی شمار برای جذب ستاره های مشهور فوتبال کشور و خارجی های درجه یک آغاز کرد، اما به مرور زمان دچار بحران مالی شد و حالا از یک تیم کهکشانی به یک تیم معمولی تبدیل شده است.

در همین راستا تراکتورسازی که زمانی با پیروزی های پیاپی مقابل استقلال و پرسپولیس به سرخابی معروف بود، حالا اصطلاح ترکی «چورک آغاجی» را معادل زنگ تفریح، تبدیل و نتایج ثابت مقابل این تیم ها می دهد.

این تیم پرشور محبوب در دوران خصوصی خود حریف سه رقیب سنتی خود نبود تا در مجموع 19 بازی مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان تنها 4 برد داشته باشد و در 7 باخت متوالی 11 بازی را باخت!

موردی که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی پیش از شروع فصل در گفت و گوی رادیویی به آن اشاره کرد و اذعان داشت که این باشگاه توان رقابت با باشگاه های دولتی را ندارد و شناخت تلخ او در نتایج بازی های تیمش عینیت می یابد.

اگرچه عوامل مختلفی از جمله رقابت نابرابر بخش خصوصی و دولت و عدم حضور هوادارانی که همیشه برنده تراکتور بوده اند، چهره این تیم محبوب را تغییر داده است، اما به همان اندازه یا تا حد زیادی، ضعف حکمرانی بیش از پیش می شود. یک نتیجه

اما این موضوع زمانی برای علاقه مندان غیرقابل تحمل شد که سرمربی سابق تراکتورسازی اخیرا در یکی از برنامه های تلویزیونی گفته بود این تیم باید برای بقا در لیگ برتر بجنگد و حداقل در این فصل نباید انتظار داشت که این تیم همیشه مدعی باشد.

گفتنی است تراکتورسازی در سه بازی ابتدایی خود در لیگ بیست و یکم با یک برد و دو باخت تنها سه امتیاز کسب کرد و این در حالی است که در نیمه انتهایی جدول قرار دارد که فیروز کریمی سرمربی سرخپوشان اعلام کرده است. هدف او کسب سهمیه آسیایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید