عاشورزاده تکواندو قهرمانی آسیا و چند نماینده ایران در روز آخر


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878714

بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور با حضور در رده های سوم و ششم به پایان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این مسابقات که از روز جمعه 12 تیرماه در شهر چانگچون کره جنوبی آغاز می شود، فردا دوشنبه 5 تیرماه در آخرین روز وزنه برداران منهای 63 و 80- کیلوگرم تکواندو برگزار می شود. برای آقایان و منهای 67 کیلوگرم برای بانوان این احتمال وجود دارد که فرزان عاشورزاده و امیرمحمد در ترکیب تیم ملی کشورمان به مصاف رقبای خود بروند. تیم ایران در بخش بانوان نماینده ای ندارد.

در وزن 63 کیلوگرم تکواندو مردان فرزان عاشورزاده در دور نخست به مصاف لینگ جاشوا چینی می رود و در صورت پیروزی با تکواندوکاری از هنگ کنگ، کویت یا ازبکستان روبرو می شود.

امیرمحمد بخشی در وزن 80 کیلوگرم ابتدا به مصاف رامش حسینی از افغانستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده پاکستان و کره جنوبی می رود. 13 تکواندوکار در این بار ثبت نام کرده اند.

تیم ملی تکواندو ایران تا پایان روز سوم این رقابت ها موفق به کسب سه مدال طلا، پنج نقره و دو برنز شد. ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم هدبنده سه مدال طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج موسایی، مبینا نعمت زاده، نسترن ولی زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال کسب کردند.

مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 299 تکواندوکار از 34 کشور در کره جنوبی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید