عاملیت منافقین در حملات عجز خود را نشان می دهد/ سیاست منفور بر یک بام و دو انتشار هوای کشورهای غربی در برابر تروریسم


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842133

هاشمی نژاد گفت: گروهک های تروریستی منافقین ابزار دستگاه های امنیتی دشمنان انقلاب هستند که برای ادامه اهداف سیاسی، امنیتی و نظامی خود در کشور ما دست به جنایت می زنند. استکبار اجازه اقدام نظامی مستقیم را نمی دهد و قادر به ایجاد تفرقه در ایران نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد جواد هاشمی نژاد، مدیرکل بنیاد هابیلیان در گفتگو با صبح توس با بیان اینکه عملیات تروریستی گروهک های منافقین در ایران تبیین کننده شکست آمریکا در رویارویی های بین المللی با جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این عملیات تروریستی در ایران باعث شکست آمریکا می شود.این توطئه توسط آمریکا طراحی شده و رژیم صهیونیستی با کمال وقاحت و بدون هیچ ترسی این تحرکات جنایتکارانه را اعلام و انجام می دهد.

وی افزود: جنایات تروریستی که در کشور ما انجام می شود توسط کشورهای دیگر حمایت می شود، به عنوان مثال در اقدامات تروریستی و خرابکارانه ملک ریگی در سیستان و بلوچستان شاهد حمایت پنتاگون بودیم و در مورد اقدامات تروریستی منافقین، علنی شد. حمایت کشورهای غربی.”


تروریسم یکی از مهم ترین ابزارها برای پیشبرد اهداف و سیاست های آمریکاست

مدیرکل بنیاد هابیلیان گفت: تروریسم یکی از ابزارهای مهم در پیگیری اهداف و سیاست های خصمانه آمریکاست.

وی افزود: در حال حاضر رژیم اشغالگر قدس با توجه به اینکه جانش در خطر است و آینده آن تیره و تار است، سعی دارد با انجام عملیات تروریستی در ایران، آمریکا را به حمایت از خود متقاعد کند.

هاشمی نژاد افزود: با نگاهی به اتفاقات پیرامون منافقین درمی یابیم که امکانات ارائه شده به این گروهک تروریستی کاملا هدفمند بوده و منافقین همواره مورد حمایت دستگاه های امنیتی آمریکا و غرب بوده اند.

وی افزود: از دیگر اقدامات تروریستی گروهک های منافقین در ایران می توان به کشتار دانشمندان هسته ای، کشتار مردم عادی اهواز، بمباران معبد امام رضا (ع) و شهادت نمازگزاران بی گناه، کشتار مردم عادی در ایران اشاره کرد. قم، تهران، شیراز، اصفهان و اهواز از جنایات مردم عادی در همدان و مازندران، جنایات کردستان و یا کشته شدن مدافعان حرم که در مقاومت برای حفظ حریم اهل بیت جان خود را فدا کردند، یاد می کنند.

مدیرکل بنیاد هابیلیان خاطرنشان کرد: گروهک های تروریستی منافقین ابزار دستگاه های امنیتی برای دستیابی به اهداف سیاسی، امنیتی و نظامی خود به ویژه فعالیت این نوع مزدوران زمانی است که قادر به اقدام نظامی مستقیم نیستند. .

نفاق بخشی از اقدامات ابزاری دستگاه های امنیتی آمریکا و اسرائیل است.


سیاست یک بام و دو هوای کشورهای غربی در مقابله با تروریسم

وی افزود: از دیدگاه حقوق بین الملل، جنایت علیه صلح به عنوان «جنایت تجاوزکارانه» شناخته می شود.. آنچه مسلم و ثابت است; مشارکت مستقیم گروهک تروریستی منافقین در تجاوز به نقاط مختلف کشورمان به معنای جنایت تجاوزکارانه است، لذا تعقیب و تعقیب متهمان و تعقیب جنایات بین المللی منافقین کاملاً منصفانه، اما ضرورتی مسلم است..

هاشمی نژاد تاکید کرد: غرب در مواجهه با پدیده تروریسم بیشتر به منافع سیاسی خود وفادار است تا احترام به حقوق بشر و حاکمیت قانون. از آنجایی که غرب این گروه را عاملی برای کنترل و فشار بر ایران می‌داند، سعی می‌کند ضمن توجیه آن، به این گروه اطمینان دهد. این سیاست را می توان استفاده ابزاری غرب از پدیده تروریسم توصیف کرد.

وی افزود: با توجه به سابقه ظاهری گروهک تروریستی منافقین در کشتار هزاران انسان بی گناه، برخی از مقامات غربی با حضور در اجلاس منافقین، بار دیگر نقاب نفاق خود را برملا کردند و این پیام را دادند که تروریسم تنها زمانی محکوم می شود که جوامع غربی یا متحدان آنها را هدف قرار می دهند.

مدیرکل بنیاد هابیلیان گفت: برخی از غربی ها که تروریست های مرتبط با گروهک منافقین به خون ایرانیان و دانشمندان بی گناه آلوده شده اند، نمی خواهند او را محکوم کنند. آمریکا دارد اتفاق می افتد، فریادش در دفاع از حقوق بشر و محکومیت تروریسم کر کننده است، اما متأسفانه اگر همین اتفاقات در ایران هم بیفتد، به شدت مورد حمایت قرار می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید