عبداللهی: نام حریفمان را نمی دانم!

حمیدره عبدالله

در هفته سوم لیگ 21 تیم های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد به میزبانی مشهد به مصاف هم خواهند رفت. حمیدرضا عبدالهی، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی گفت: فردا با نماینده مشهد بازی می کنیم.

به گفته روزنوف، من نمی دانم نام او را چه بگویم. پدیده خراسان یا شهرخودرو نمی دانم! امیدوارم بازی خوبی باشه هر دو تیم مشکلاتی دارند و ما همچنان مشکلاتی داریم اما نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم زیرا باید روی بازی تمرکز کنیم. بعد از بازی فردا می توانیم در مورد مشکلات صحبت کنیم.

وی ادامه داد: آخرین تیمی بودیم که تشکیل شدیم و وقتی تیمی دیر تشکیل می شود به دلیل آمادگی بدنی و مسابقه تدارکاتی دچار مشکل می شود. دو دیدار قبلی را یک بازی تدارکاتی می دانیم. قبل از بازی از مشکلات و تاخیرها غافلگیر شدیم. ما 30 دقیقه اول را از دست دادیم، سپس به بازی برگشتیم، اما دیگر دیر شده بود. برای ما از فردا مسابقات قهرمانی شروع می شود.

عبداللهی افزود: ما به بازیکنان ایمان کامل داریم و می دانیم که بازیکنان توانمندی داریم و فقط کافی است روی بازی تمرکز کنند و از تمام پتانسیل خود استفاده کنند. بازیکنان ما آنقدر باتجربه هستند که گول مشکلات تیم پدیده را نخورند و با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد. یکی دو مصدوم داریم و پزشکان در تلاش هستند تا آنها را به بازی برسانند اما محروم نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید