عجیب بود حرف بد داور وسط و داور چهارم / آقای داور با خودت چه گفتی!


ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809445

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: هم پرسپولیس می توانست برنده شود و هم ما می توانستیم برنده شویم و شاید اگر هوشمند بودیم می توانستیم بازی را به تساوی بکشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول حتیبی سرمربی آلومینیوم پس از شکست تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به آداب بازی که در بازی قبل بردیم به تیم پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنانش تبریک می گویم و آنها هم به ما تبریک گفتند. در اراک.» برای مساوی بودن، می توانستیم برنده شویم و گل بزنیم، اما پرسپولیس از موقعیت ها استفاده کرد، بازیکنانم زحمت کشیدند، اما یک چیز برایم عجیب بود.

وی افزود: واقعا از کیفیت داوری راضی نیستم. می توانستیم در نیمه اول در یک صحنه تک به تک به گل برسیم اما داور آفساید بود. گل حامد پاکدل هم در شرایط مشکوکی آفساید بود اما این مشکلات برطرف می شود و هیچ ایرادی به اشتباهات داور نیست اما نحوه ارسال پیام حیدری برایم عجیب بود. فکر می کردم خیلی نماینده است اما طوری صحبت می کرد که داور مسابقه نبود. او طوری با کادر فنی ما صحبت کرد که کلاسش از داوری ما کم کرد. چون داوران ما کارت قرمز دارند فکر می کنند هر کاری می خواهند بکنند.

سرمربی تیم آلومینیوم در پیام حیدری گفت: کلمه ای که برای من به کار بردی برای خودت است. شما شخصیت خود را نشان دادید. ناراحتم که داور به خوبی شخصیت خود را در بازی نشان داد.

سپس خطیبی در نشست خبری حاضر شد و گفت: پرسپولیس هم می توانست برنده شود و ما هم می توانستیم برنده شویم و اگر هوشمند بودیم شاید بازی مساوی هم می شد. کادر فنی پرسپولیس در اراک با ما احوالپرسی کردند و ما هم مودبانه با آنها احوالپرسی کردیم.

وی یادآور شد: اصلا به ذهنم خطور نمی کرد اما فکر می کردم شخصیت این آقا (داور) خیلی بالاتر است. کارشناسان هم در مورد داوری و صحنه ها نظر دادند. در نیم فصل اول 6 بر 8 شکست خوردیم که بزرگترین باخت برای تیم ما بود. ظاهراً این مشکلات دوباره شروع شده است. حتی اگر هزار کارشناس بگویند صحنه آفساید بوده یا نه، دیگر سودی نخواهیم داشت. نکته عجیب حرف بد داوران وسط و چهارم بود. من به داور می گویم چرا در صحنه های ما به هم کمک نمی کنید اما در صحنه های پرسپولیس به خودتان کمک می کنید. بعد از آن مکالمه به من گفت که قطع شده است! بهش گفتم اگه سیستم کار نمیکنه چرا گذاشتی تو گوشت گذاشتی روی مدل؟

سرمربی تیم آلومینیوم تاکید کرد: بعد از این صحبت چیزی گفتم که به خودم می گویم. اگر بگوییم او با ما بد صحبت کرده است، کسی او را باور نمی کند. اگر مربی این کار را انجام دهد، بلافاصله با او برخورد می شود. حالا که با من در مورد این مدل صحبت می کند به کی اعتراض کنم؟ به این مسائل رسیدگی نشده است، اما همچنان می گویم آنچه به من گفته مربوط به خودش است. او شخصیت خود را به خوبی به من نشان داد، اما در مجموع همه از بازی لذت بردند و هر دو تیم فوتبال تاکتیکی ارائه کردند. برای مسابقات بعدی تمام تلاش خود را می کنیم و خدای ناکرده به عقب می افتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید