عجیب ترین اتفاق در لیست اول تیم ملی امیر گالنویی افتاد

عجیب ترین اتفاق در لیست اول تیم ملی امیر گالنویی افتاد

به لیست جدید تیم ملی ده ها ایراد وارد است اما نباید فراموش کرد که هر مربی سلیقه خود را دارد. ما بارها از کارلوس کی روش حمایت کرده ایم، اما لیست او بدون مشکل نبوده و در جاهایی افکار عمومی با دعوت از بازیکنان کی روش یا حداقل یکی دو نفر از آنها مخالف بوده است.

با انتشار لیست، گالنویی نشان داد که الگوی او در دعوت از بازیکنان بیشتر شبیه اسکوچیچ است تا کارلوس کی روش. او حدود 7 نفر از بازیکنان اصلی لیست کی روش را دعوت نکرد اما با دعوت از کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده نشان داد که می خواهد از آنها در بازی های دوستانه و احتمالا در جام ملت های آسیا استفاده کند، این دو مدافع بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ بودند. اما در زمان کی روش فقط مسافر جام جهانی شدند و در قطر بازی نکردند. از سوی دیگر مرتضی پورعلیگنجی که یکی از مدافعان مورد علاقه کارلوس کی روش بود در لیست امیرگالنوی قرار ندارد. البته دعوت نکردن از بازیکنانی مثل ابوالفضل جلالی موجه است چون ساپینتو آن بازیکن محبوب کارلوس کی روش را هم در استقلال بازی نمی دهد. در مجموع لیست امیر گالنویی تفاوت های زیادی با لیست کارلوس کی روش دارد و البته امیر سعی کرده بهترین های لیگ برتر را دعوت کند، هرچند که خیلی ها فکر می کنند در این لیست جایی برای بازیکنانی مثل مهدی کایدی و مرتضی پورعلی گنجی وجود ندارد.

البته امیر گالنووی پس از بازی های دوستانه فروردین ماه، قطعا افراد دیگری را به اردوهای بعدی دعوت خواهد کرد. هفت هفته پایانی لیگ برتر فرصت طلایی برای بازیکنانی است که به این اردو دعوت نشده اند. آنها می توانند خودی را به کادر فنی تیم ملی نشان دهند و در نهایت یکی از مسافران جام ملت های آسیا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید