عجیب ترین حرف های جنجالی ترین فرد پرسپولیس

عجیب ترین حرف های جنجالی ترین فرد پرسپولیس

مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق پرسپولیس که حواشی و البته سوالات زیادی از دوران حضورش در این تیم دارد، بالاخره در تلویزیون حاضر شد و به سوالاتی پاسخ داد.

رسول پناه درباره رابطه خود با سلطانی فر گفت: از بیرون تماس گرفتند و گفتند برای حمایت از ما در فضای مجازی باید ماهیانه هزینه کنید. 5 روز بعد از رد پیشنهاد آنها، دندانپزشک وزیر شدم. من نه تنها دندان سلطانی فر را ندیده ام، بلکه تاکنون در تهران طبابت نکرده ام.

مهدی رسول پناه سرمربی سابق پرسپولیس درباره جدایی جسورانه خلیل زاده و پیوستن به الریان قطر گفت: قبل از رفتن به لیگ قهرمانان آسیا قصد داشت قراردادش را افزایش دهد. شجاع در آن زمان قراردادی سه ساله داشت و یک سال بعد از آن دو سال دیگر باقی مانده بود. بهش گفتم واسه چی عجله داری؟ ما مشکلات زیادی داشتیم و گفتم صبر کنید بعد از بازی های آسیایی بیایید. او صد در صد قراردادش را گرفته بود. مبلغ قرارداد جسورانه 2 میلیارد بود و 3 میلیارد اختیار داشت. او از ما 60 میلیارد تن قرارداد 6 ساله خواست. وقتی 5.5 گرفت قطعا دنبال 6 میلیارد نبود و برای یک میلیارد هم اینقدر سفر نکرد. شجاع وقتی این درخواست را مطرح کرد، سایر بازیکنان هم خواستار افزایش قرارداد شدند. او 22 مهرماه به تهران بازگشت و 23 مهرماه عازم سازمان لیگ شد تا آن را به پایان برساند. وکیل باشگاه به من گفت شجاع زمانی که در قطر بود با باشگاه قطری قرارداد امضا کرد. از طرفی به دلیل فسخ قرارداد جسورانه نتوانست در فینال آسیا برای ما بازی کند زیرا مهلت تغییر لیست تمام شده بود.

برخی از سخنان مهم رسول پناه:

* انصاری فرد پس از جلسه هیئت مدیره از یکی از برنامه های تلویزیونی استعفا داد. بدون اینکه متوجه بشه به قول خودشان دستمان در حنا ماند.

* بعد از این استعفا در شرایط عجیبی قرار گرفتیم، کالدرون ایران را ترک کرده بود. بحثی که باید به بازیکنان پرداخت کنیم.

* مشکلی پیش آمد که بیشتر مشکلات باشگاه را به وجود آورد، باشگاه از دلال وام گرفته بود. حدود دو برابر مبلغ چک را پرداخت کرده بودند. مدیریت زمان این کار را کرد.

کارگزار به ما گفت پولی را که قرض گرفته ایم به حساب واریز کنیم. فکر کردیم دلال شوخی می کند. روز بعد متوجه شدیم که 27 میلیارد دلار (دوبرابر مبلغ اخذ شده) به دلال چک پرداخت کرده اند.

* پولی که به باشگاه دادم تا کالدرون را پرداخت کند، مدیرعامل در جای دیگری خرج کرد!

* او در نامه ای که به دلال داده، طبق مصوبه هیات مدیره پرسپولیس نوشته است در حالی که اصلا چنین تاییدی وجود نداشت.

* با این مشکلات به مدیرعامل گفتیم چرا از دلال وام گرفتید؟ مشکلات حاد شد. در 21 اسفند انصاری فرد استعفا داد.

* بشار رسن را خدمتکار نگه داشتم و خودم 350 هزار دلار به او دادم.

* باید از 22 تا 23 اسفند به حساب بازیکنان واریز می کردیم که 700 هزار تن تا یک میلیون تن به حساب باشگاه بود!

* بعد از این اتفاق جلسه هیئت مدیره تشکیل شد. از آنجایی که مسئولیت هیئت مدیره را بر عهده داشتم، مسئولیت نظارت بر مدیرعامل باشگاه به من محول شد.

* در دوران حکومت من شفافیت کامل وجود داشت.

* اصل قرارداد باشگاه را در بین همه رسانه ها منتشر کردیم. کارگزار ما در بورس بود.

* تمامی چک ها و فیش های باشگاه ابتدا در رسانه ها منتشر شد و سپس به دست ما رسید!

* اصل رازداری را رعایت نکردم؟ به نظر من این یک اشتباه است، زیرا مالکان باشگاه هوادار هستند و نباید پنهان شوند.

* 2 ملک با ارزش مالی بالای 2000 میلیارد تن داشتیم.

* حمید مشهدی (وکیل شجاع) به باشگاه آمد و پیشنهاد قرارداد 6 ساله 60 میلیارد تنی داد!

* شجاع قرارداد 3 ساله داشت اما می خواست مبلغ قراردادش را افزایش دهد که به او گفتم عجله داری شجاع اولین بازیکنی بود که 100 درصد قراردادش را گرفت. مبلغ قرارداد جسورانه ۲ میلیارد بود که با آپشن به ۳ میلیارد رسید.

* از بیرون زنگ زدند و گفتند برای حمایت از ما در فضای مجازی باید ماهیانه هزینه کنید. 5 روز بعد از رد پیشنهاد آنها، دندانپزشک وزیر شدم. من نه تنها دندان سلطانی فر را ندیده ام، بلکه تاکنون در تهران طبابت نکرده ام.

* قهرمانی پرسپولیس به لطف خدا و تلاش بازیکنان بود. هرکس سندی در تأیید وزیر دارد منتشر کند.

* مهدی رسول پناه در جدال با یحیی گل محمدی دخالتی نکرد و صحبتی در این مورد نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید