عجیب ترین ساحل ایران کجاست؟/عکس روز جدید

روستای بنود در جنوب شرقی استان بوشهر واقع شده است که سواحل صخره ای و غارهای سنگی آن گردشگران زیادی را به این روستای ساحلی می آورد تا دقایقی در ساحل زیر سقف غارهای سنگی آن به تماشای این روستا بنشینند. دریا و غروب ساحل بنود یکی از منحصربفردترین سواحل خلیج فارس است که پتانسیل بالایی در صنعت گردشگری دارد اما متاسفانه نبود زیرساخت ها و نبود امکانات کافی مانع از استقبال گردشگران و مسافران در این منطقه می شود.

عجیب ترین ساحل ایران کجاست؟/عکس روز جدید

غارهای دریایی، خانه های گلی و صخره های سنگی در امتداد ساحل زیبای بنود می توانند لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند. از زیبایی های این منطقه می توان به غارهای دریایی اشاره کرد که در تپه های کوچک رو به دریا قرار دارند. غارهای دریایی این سواحل دارای دو دهانه هستند، بنابراین با ورود به غار با غار بزرگتری روبرو می شوید که به سمت ساحل باز می شود و اگر یک شب در کنار ساحل چادر بزنید، صدای امواج ملایم And Be را می شنوید. زیبایی شنای فیتوپلانکتون

بهترین زمان برای سفر به ساحل

ساحل بنود یکی از بکرترین مقاصد گردشگری جنوب کشور است و به دلیل شرایط آب و هوایی خاص در این منطقه بهترین زمان برای بازدید اواخر بهار و تابستان است.

عکس عجیب ترین ساحل ایران کجاست؟

تفریحات ساحلی

ساحل بانود مکانی مناسب برای ورزش های آبی، ماهیگیری و پیاده روی است که در آن می توانید از انواع بازی های آبی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، قلعه سازی و قایق سواری در ساحل زیبای بانود لذت ببرید. شما می توانید در این ساحل آرام شنا کنید یا آفتاب بگیرید.

جاذبه های گردشگری ساحل بینود

روستای بنود علاوه بر ساحل زیبا و آرام دارای آثار تاریخی قدیمی مانند آسیاب های آبی، سد ساسانی، سد بندو و چشمه ناهیر است که می توانید برای ارتباط با گذشته از آنها دیدن کنید.

عکس عجیب ترین ساحل ایران کجاست؟

پارک ساحلی بنود

پارک ساحلی نخل تقی بزرگترین پارک ساحلی جنوب ایران است که 16 هکتار وسعت دارد و اگر در 33 کیلومتری ساحل بنود باشید می توانید یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این روستا را مشاهده کنید و لحظات خوشی را برایتان رقم بزند. در این پارک ساحلی می توانید از امکانات تفریحی آن مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، بازدید از فانوس دریایی، نوشیدن قهوه در کافه سالن، اسکیت روی یخ، باشگاه بدنسازی و ورزش های آبی لذت ببرید.

چگونه به ساحل بنود بروم؟

برای رسیدن به ساحل باند باید از بلوار خلیج فارس به سمت چاه مبارک حرکت کنید. پیشنهاد ما اجاره ماشین از روستای چا مبارک و رفتن به ساحل است. به دلیل ناهمواری جاده این کار به صرفه تر است. همچنین می توانید از فرودگاه بین المللی گلف به این ساحل زیبا بروید زیرا این فرودگاه در 11 کیلومتری ساحل بنود قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید