عدالت مهمترین شاخص انقلاب اسلامی است/ برپایی عدالت را دست کم نگیرید


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877825

آیت الله عبادی با بیان اینکه عدالت مهمترین شاخص انقلاب اسلامی است، گفت: امروز اگر بد عمل کنیم دین خدا را بدنام کرده ایم و می دانیم که اسلام این نوع بشر است و اگر بتوانیم عدالت را حفظ کنیم، می تواند موضع خوبی نسبت به اسلام داشته باشد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هوارستان، آیت الله سید علیرضا آبادی امروز در دیدار رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی مسئله عدالت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: عدالت جبهه انقلاب ماست و دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه با ترفندهای خود سعی در ایجاد فساد دارند تا این هدف محقق نشود و جنگ اصلی انقلاب اسلامی و غرب باشد. است.

وی با تاکید بر اینکه نه تنها دولتمردان بلکه هر مسلمانی باید هم جوینده و هم عدالتخواه باشد، گفت: در این راستا قوه قضائیه باید برای بازگرداندن متجاوزان به حقوق دستگاه قضایی فعالتر باشد. کسانی که ناراضی هستند آسیب پذیر هستند و ممکن است با دشمنان همراه شوند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه نارضایتی طبیعی از قوه قضائیه و سایر نیروهای امنیتی وجود دارد، افزود: متأسفانه این نیروها مظلوم هستند و ظلم بزرگتر این است که مردم در قوه قضائیه به عدالت و تلاش دیگران احترام نمی گذارند. اقداماتی برای پاکسازی دستگاه قضایی در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز قوای سه گانه با عزمی راسخ برای قطع دست بیگانگان هدفمند حرکت می کنند تا به آرمان های انقلاب اسلامی و مهم ترین آن یعنی نزدیک شدن به آرمان های انقلاب اسلامی. عدالت “

وی با اشاره به اینکه مردم با تمام مشکلات و حرف های خود در کنار انقلاب ایستادند، ادامه داد: همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی امانت الهی است و اگر آسیبی ببیند ظلم به یک نفر نیست و یک جامعه.اما ظلم مکتبی که نجات می دهد.»این نوع بشر است و گناهی نابخشودنی و جنگ با خداست.

آیت الله عبادی ادامه داد: امیدواریم انقلاب اسلامی سرآغاز فرصت های بزرگی برای نجات انسان ها از حقوق بشر غربی باشد، کسانی که نقشه شان نابودی انسان های آزاده و خوب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که صادقانه قدم بردارند حق خود را ضایع نمی کنند، افزود: اگر در عرصه ابطال باطل خالصانه عمل کنید به مقصود و ایجاد عدالت در حد توان خود نزدیکتر خواهید شد. «دست کم نگیرید و عبادتی بالاتر از آن نیست.

وی در پایان تاکید کرد: امروز اگر بد رفتار کنیم دین خدا را بدنام کرده ایم و حضرت علی (ع) از ما نمی گذرد و بدانید که اسلام این نوع انسانیت است و اگر بتوانیم عدالت را حفظ کنیم می توانیم بیان کنیم. جایگاه اسلام خوب است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید