عدم استقبال از سرمایه گذاری در زمینه سورتینگ در جنوب کرمان / لزوم تغییر مدل کشت محصولات کشاورزی در هفت شهرستان جنوبی کرمان


ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840227

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان به مجلس گفت؛

منصور شکراللهی گفت: دولت وارد حوزه سورت و بسته بندی نمی شود اما برای سرمایه گذارانی که مایل به دریافت وام 12 درصدی در این حوزه هستند اعلام آمادگی کرده است. اما از این نظر استقبال نمی شود; چون روی بسته بندی و دسته بندی سرمایه گذاری نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید سالانه چهار و نیم میلیون محصول کشاورزی در هفت شهرستان جنوبی استان داریم، گفت: جنوب استان کرمان قطب کشاورزی است و علاوه بر عرضه کننده محصولات کشاورزی می تواند. همچنین صادرات داشته باشید.محصولات کشاورزی را تهیه کنید، اما به زیرساخت نیاز دارید.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس ادامه داد: دولت در حوزه سورت و بسته بندی ورود نمی کند اما برای هرگونه سرمایه گذاری علاقه مند برای دریافت وام 12 درصدی در این حوزه برای ایجاد زیرساخت ها اعلام آمادگی کرد. حوزه.

وی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی بانک عامل و رئیس کمیته کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: اعلام شد به سرمایه گذار به هر میزان که باشد وام 12 درصدی تعلق می گیرد. اما به این دلیل نیست که آنها در بسته بندی و مرتب سازی سرمایه گذاری نمی کنند.

شکراللهی گفت: برخلاف دو سال گذشته وضعیت خوبی را برای تولید سیب زمینی و پیاز شاهد نبودیم. امسال وضعیت صادرات بهتر بود و امید در دل کشاورزان ایجاد شد و امیدواریم در سال 1401 شاهد وضعیت بهتری برای کشاورزان منطقه باشیم.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: گفته می شود باید مدل کشت را تغییر دهیم. بنابراین کشاورزان باید وارد این حوزه شوند و در این زمینه با وزیر جهاد کشاورزی نیز جلساتی داشتم و نظر وزیر این است که مدل کشت در جنوب استان باید تغییر کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید