عدم رعایت امر به معروف و نهی از منکر عامل آسیب اجتماعی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; همایش تبیین رویکردهای ستاد و قرارگاه 21 تیرماه با حضور دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان مرکزی در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد. .

در این جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به تشریح تعهدات و چشم انداز ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین فرخی با اشاره به کارکرد و عظمت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: امام بکر (علیه السلام) می فرماید امر به معروف راه روشن و اصلی احیاء است. پیامبران الهی و راه روشن بندگان صالح خدا و همه ارزشها.

فرحی گفت: در امر امام بکر (علیه السلام) همه فروع دین در جای خود مؤثرند، اما همه به امر به معروف و نهی از منکر زنده می شوند. به عمرو معروف پناه می برند.

وی در ادامه به حدیثی از پروردگار مؤمنان (علیه السلام) استناد می کند که می فرماید خیر جهانی و جهاد در راه خدا با خیر و نهی از منکر، قطره ای در دریاست; وی گفت: متأسفانه نظام تبلیغاتی به گونه ای ساخته شده است که ادای اساس واجبات که امر به معروف و نهی از منکر است. هیچ حساسیتی ندارند.

وی ادامه داد: با وجود اهمیت این دو فریضه الهی در روایات و بیانات متعدد رهبر معظم انقلاب، به دلیل عدم تحقق امربه معروف و نهی از منکر آسیب های اجتماعی، هر روز بر آن افزوده می شود. . و این هشداری است برای همه ما.»

فرحی افزود: باید فرهنگ های غلط رایج را تغییر دهیم که این امر نیازمند تبلیغات، کار رسانه ای، اعمال قانون و تعیین متولی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی اهداف، برنامه ها و اقدامات این ستاد را در خصوص عفاف و حجاب به ویژه کمپ 21 تایر برشمرد و از کارشناسان و دست اندرکاران برای بررسی این طرح و اظهار نظر دعوت کرد. به.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید