عدم قطعیت قانون رتبه بندی معلمان

عدم قطعیت قانون رتبه بندی معلمان

محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در هجدهمین اجلاس جمعی از اساتید دانشگاه های کشور که ظهر امروز در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، گفت: ما اهل منطق و گفتمان هستیم اما هرگز این کار را نمی کنیم. مقلد منفعل باشید. «ما به عنوان امام و رهبر عمل می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور باید در هر جهادی الگو و تمدن ساز باشد، گفت: دانشگاه های ما باید آن گونه که مردم می خواهند در زمینه ها، مهارت ها و تخصص های مختلف گام بردارند.

رئیس قوه مقننه گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس در سال جاری، افرادی که جزو 3 دهک محروم هستند باید با وام مصوب 6 هزار میلیارد تنی به صورت بلاعوض ارائه شوند.

کلیباف گفت: در سه ماهه اول سال جاری از مجموع 6 میلیون نفر به 5 میلیون و 379 هزار نفر به صورت رایگان ارائه شد، این در حالی است که این افراد سال ها در این زمینه مشکلات جدی داشتند.

وی افزود: مجلس برای قانون بودجه امسال ایجاد صندوق 5000 میلیارد تنی وام برای خانواده های صعب العلاج و ارائه کارت سلامت را تصویب کرد تا بتوانیم بار را از دوش آنها برداریم. همچنین قرار شد از قرض الحسنه وام به آنها پیشنهاد شود.

کلیباف: هرگز مقلد منفعل نخواهیم بود/ هرگز در دفاع از حقوق بشر در مقابل هیچکس نمی ایستیم

میانگین درآمد سربازان بیش از 3 میلیون تن است

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص دوران جنگ گفت: کاری که مجلس یازدهم انجام داد این بود که حداقل دستمزدی که کارگران دریافت می کنند را تصویب کرد و به سربازان متاهل داد. بیش از 500 هزار جوان ایرانی درگیر این موضوع هستند که بعضا برخی از آنها به سربازی می روند و چون پول ندارند یک سال به مرخصی نمی روند اما اکنون طبق قانون مجلس باید میانگین حقوق سربازان باشد. بیش از 3 میلیون تومان.

کلیباف گفت: اقدامات قابل توجهی در مجلس یازدهم انجام شد و قانون رفع تحریم ها در ابتدا تصویب شد. وی تاکید کرد: باید با دنیا به زبان بین المللی صحبت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قوانین در مجلس ادامه داد: قانون امنیت غذایی را قبل از جنگ در اوکراین تصویب کردیم و همچنین قانون تولید جهش بر اساس دانش را به عنوان قانون جامع تصویب کردیم.

قانون رتبه بندی معلمان اعمال می شود

کلیباف با اشاره به بلاتکلیفی قانون طبقه بندی معلمان گفت: قانون طبقه بندی معلمان بیش از 10 سال است که بلاتکلیف بوده و معتقدیم به معلمان آن طور که شایسته است توجهی نشده است و این موضوع مورد توجه ویژه قرار گرفته است. “

ما در دفاع از حقوق بشر در مقابل کسی نمی ایستیم

وی خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر جهاد تبیین، به جهاد راه حل نیز نیاز داریم و در دفاع از حقوق بشر با کسی روبرو نیستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید برای کارهایی که نکرده ایم غذا بپزیم، گفت: باید همه کارهایمان را انقلابی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید