عدم همکاری فدراسیون و هیئت استان برای برگزاری جلسه/ تجمع کنندگان مقابل فدراسیون نمی توانند ادعای موتورسیکلت ورزشی داشته باشند.


ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810326

توضیحات رئیس هیئت موتورسیکلت و اتومبیلرانی استان اصفهان درباره اتفاقات امروز

رئیس هیئت موتورسیکلت و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: کسانی که مقابل فدراسیون تجمع کرده اند نمی توانند ادعای دریافت موتورسیکلت اسپرت داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعتمادی رئیس هیئت موتورسیکلت و اتومبیلرانی اصفهان با اشاره به روابط عمومی فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیلرانی درباره اقدامات انجام شده در این شورا گفت: از ابتدای خدمت در شورای استان اصفهان اجرا شده است.

وی افزود: اولین گام بررسی اجرای به موقع تقویم آموزشی و ورزشی کارکنان بود و موفق شدیم در مسابقات موتور کراس مقام اول و در مسابقات اتومبیل رانی شش مقام کسب کنیم.

اعتمادی با اشاره به ماموریت دیگر خود در شورای استان گفت: تلاش ما بر این است که مجمع انتخاباتی استان بر اساس اساسنامه جدید تشکیل شود. برخی از شهرهای ما منقضی شده اند و باید انتخابات برگزار کنند. برخی از هیئت های ما نیز سه دوره حضور داشتند و دیگر نمی توانند روی اساسنامه جدید کار کنند. برخی از شهرهای ما هنوز هیئت مدیره فعال ندارند و باید رئیس هیئت انتخاب شود تا بتوانیم مجمع منطقه را تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما ایجاد همکاری با ایجاد همکاری بین اداره کل استان و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بود که متاسفانه اداره کل اصفهان برای تضمین این انتخابات با هیئت همکاری نمی کند. خیلی وقت پیش به این اداره کل نامه زدیم که رؤسای هیئت های برخی شهرستان ها را انتخاب کنند اما جوابی به ما ندادند.

اعتمادی گفت: آرزوی ما از اداره کل برای اجرای ساختار مجمع به همین جا ختم شد، تذکری را که به من داده بودند پس گرفتند! این در حالی است که دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان بارها طی نامه های متعددی از اداره کل استان اصفهان خواستار فراهم شدن شرایط برای تشکیل ساختار و برگزاری جلسه شده است. متأسفانه برخی از اعضای اداره کل اصفهان با وجود اینکه موضعی در قبال هیئت موتورسیکلت و خودرو ندارند اما با دخالت های خود سعی در تخریب کار هیئت دارند و جلسه به سرانجام نمی رسد.

اعتمادی همچنین با اشاره به تجمع عده ای مقابل ساختمان فدراسیون برای احقاق حق خود خاطرنشان کرد: افرادی که قبل از فدراسیون حضور داشتند هیچ ارتباطی به هیئت استان و عضویت هیئت مدیره ندارند. برخی از این افراد واجد شرایط عضویت در هیئت موتور سیکلت نیستند زیرا یکی از معیارهای ما برای عضویت در هیئت مدیره عدم تجربه است. یک فرد فاقد صلاحیت نمی تواند در کمیسیون های ما عضویت داشته باشد و این افراد نمی توانند مدعی موتورسیکلت اسپرت باشند و متاسفانه ما در روستا در این زمینه مشکل داریم و باید برای این موضوع چاره اندیشی کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید