عدم کاهش سهمیه آرد در کرمانشاه/ کاهش ساعت کار نانوایی ها تخلف است


ساعت: 21:36
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838836

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛

شهریار قاسمی گفت: کاهشی در سهمیه آرد در کرمانشاه وجود ندارد، بنابراین کاهش ساعت کاری نانوایی ها تخلف محسوب شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهریار قاسمی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: از هفته گذشته شاهد اجرای پروژه بزرگ اقتصادی به نام پروژه مردمی سازی یارانه ها در سراسر کشور بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در ساعات اولیه اجرای طرح به دلیل اعلام قیمت جدید کالاهایی که دولت قصد دارد مستقیماً به مردم یارانه بدهد، بازار به دلیل کمبود برخی کالاها اختلال ایجاد شد. “

وی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه از روز گذشته تمامی اجناس در مغازه ها شارژ می شود و اجناس زیادی در مغازه ها وجود دارد.

قاسمی در خصوص افزایش ظرفیت تولید نفت و تامین نیاز بازار گفت: خوشبختانه در بحث نفت کمبودی وجود ندارد به طوری که روزانه 120 تن از سهمیه نفت استان از طریق کارخانه ها به بازار تزریق می شود.

به گفته این مقام مسئول، در راستای نظارت بر بازار، 20 تیم بازرسی به همراه بسیج اصناف وظیفه بازرسی و نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

وی گفت: خوشبختانه انبارها و سردخانه های ما مملو از کالاهای اساسی است که به تدریج به بازار تزریق می شود و مردم هیچ نگرانی از این بابت ندارند. فکر نکن

قاسمی در بخشی دیگر از سخنان خود به گلایه مردم از ساعات کاری نانوایی ها و شلوغی نانوایی ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه قیمت نان گران نشده است، از نانوایی هایی که تخلف می کنند و رعایت نمی کنند، قیمت یا افتتاحیه درخواست می کنیم. این موضوع باعث ازدحام بیش از حد نانوایی ها شده است، پس حتماً موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید.

وی گفت: هیچ سهمیه ای برای آرد نانوایی ها کاهش پیدا نکرده است، بنابراین کاهش ساعت کاری نانوایی ها تخلف محسوب می شود و با آنها برخورد می شود و جریمه های سنگینی نیز به آنها تعلق می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 124 تماس گرفته و یا مستندات تصویری تخلفات را تهیه و به سامانه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید