عذرخواهی مدیر مسئول روزنامه کیهان بابت تیتر عجیب و غیر قابل قبول علیه ملی

عذرخواهی مدیر مسئول روزنامه کیهان بابت تیتر عجیب و غیر قابل قبول علیه ملی

سایت عصر ایران نوشت: تیتر اول کیهان در روز سه شنبه اول آذرماه و جمله ای که با عنوان «روتیتر» منتشر شد، واکنش های متفاوت و در برخی موارد متناقض را در پی داشت. عنوان اصلی این بود: “ایران 2 – انگلیس و اسرائیل و میهن پرستان وطنی و خارجی 6”

و با این حال دیروز در ابتدای دیدار مقابل تیم “ولز” تمامی ملی پوشان کشورمان سرود ملی ایران را همزمان اجرا کردند و با روحیه ای صمیمانه و غرورآفرین در کنار این ملی پوش همخوانی کردند. نماد. ضمن اینکه با اشک شوق در کنار اعضای تیم ملی همخوانی کردند.

این اتفاق قابل توجه قبل از هر چیز نشان داد که در بازی قبلی با انگلیس سکوت تعدادی از ملی پوشان کشورمان در هنگام پخش سرود ملی ایران به دلیل بی احتیاطی بوده و نه دلیل دیگری. چون اگر غیر از این بود در بازی دیروز با غرور و شور خصمانه سرود کشورمان را نمی خواندند.

بنابراین لازم می دانیم آنچه را که در تیتر روتیتر یک کاهان در روز سه شنبه 1 آذرماه از آن شکایت کردیم، اصلاح کنیم و از تیم ملی فوتبال کشورمان قدردانی کنیم.

در میان ضرب المثل های رایج، این ضرب المثل که حکیمانه و پرهیزگار نیز هست، زیاد دیده می شود، یعنی «کلام مرد همیشه یک کلمه نیست». با این توضیح که عذرخواهی از سوء تفاهم و اشتباهی که بین آنها پیش آمده یکی از آداب و رسوم اسلامی و نشانه جوانمردی است.

دیدگاهتان را بنویسید