عراق دیگر مقر موساد را منحل نخواهد کرد، ما قطعا پاسخ خواهیم داد


ساعت: 23:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816371

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هشدارهای مکرر تهران به مقامات کرد عراقی درباره چندین پایگاه موساد در منطقه را تکرار کرد و گفت که اگر عراق برای انهدام آنها اقدامی نکند، ایران دوباره پاسخ خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انهدام هر پایگاهی حق طبیعی است که هر حمله ای که امنیت ایران را هدف قرار دهد خط قرمز آن است.

سردار شریف در مصاحبه با المسیره گفت که سفیر ایران در عراق گفته است که بارها به اقلیم کردستان عراق درباره وجود همان مقر موساد که مورد حمله قرار گرفته و همچنین دو مقر دیگر هشدار داده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خود صهیونیست ها اعلام کرده اند که پهپادهایشان که به پایگاه کرمانشاه رسیده اند از مقر آنها در اربیل بلند شده است.

شریف گفت: اگر مقامات عراقی در حالی که امنیت ما از آن منطقه هدایت می شود، برای انهدام پایگاه های دیگر رژیم صهیونیستی در این کشور اقدامی نکنند، قطعا پاسخ خواهیم داد.

منابع رسانه ای عراقی از صدای انفجارهای مهیب بامداد یکشنبه در شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق خبر دادند. سابرین نیوز به نقل از یک منبع خبری اعلام کرد: دو مرکز آموزشی پیشرفته موساد اسرائیل در شهر اربیل در شمال عراق با موشک های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر یکشنبه با صدور بیانیه ای با تشریح جهت گیری راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها از طریق موشک های نقطه به نقطه گفت: تکرار همه شرارت ها با پاسخ های خشن، قاطع و مخرب مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید