عزاداری آبادان به سبک سلبریتی/ از بازدید از عروسی خواننده لس آنجلسی تا افشاگری مخالفان در جشنواره ضد ایرانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; هفته گذشته شاهد اتفاقات تلخی در آبادان بودیم، ریزش ساختمان کلانشهر باعث ناراحتی مردم سراسر ایران شد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت. یک هفته از فاجعه در کلانشهر آبادان می گذرد. هفته ای که نه تنها آبادان و خوزستان، بلکه سراسر ایران در سوگ عزیزان از دست رفته خود هستند. گرمایی که متروپل در دل مردم ایران گذاشت، گرمای پلاسکو و پیامدهای تلخ بسیاری مانند سیل و زلزله را زنده کرد.

از اولین لحظات وقوع این حادثه دلخراش در این کلانشهر، نیروهای آتش نشانی، هلال احمر، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی، اورژانس و سایر گروه های امدادی، انتظامی، نظامی و پزشکی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند. ارائه خدمات مستمر

اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که برخی از سلبریتی ها و چهره های سیاسی اصلاح طلب در چنین مواردی به جای همدردی با رسانه های متخاصم و دشمنان ملت ایران، نمک بر زخم مردم می پاشند و این حوادث تلخ را مبنای خود قرار می دهند. صید ماهی.

بهره برداری سیاسی از چنین حوادث تلخی در سراسر جهان بی سابقه است مگر در ایران که عده ای اپوزیسیون نان خود را در خون جان باختگان کلانشهر و اندوه عزیزان آبادان می پزند و برای مردان و زنان داغدار این دیار عزادارند. .

احسان کرمی یکی از آن سلبریتی هایی است که پس از همایش سلام فرمانده در تهران، پستی را در اینستاگرام خود علیه این جامعه مردمی منتشر کرد و در آن نوشت: «این جامعه خانوادگی قطعا جهت گیری بخشی از جامعه ایران را نشان می دهد، اما بنیادی است. یه سوال ذهنمو مشغول کرده! کدام بخش و در کدام جهت؟ برگزارکنندگان و شرکت کنندگان محترم در این همایش اگر معتقد به دین مبین اسلام و مذهب شیعه هستند چرا این اجتماع را در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری و مردان و زنان برگزار کردند. کنار هم ایستادند و سرود خواندند؟ حتی اگر ناسیونالیسم و ​​تعصبات میهنی دارند، چرا در روزهایی که مردم آبادان و در نتیجه بسیاری از ایرانیان داغدار هستند، این همایش را برگزار کردند؟


072f8cfc af88 4f21 82ce ee472219a2d6 خبر خاکستری

در این روز است که برای همدردی مردم عزیز آبادان در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می شود و آثار وی با هدف نسل کودک و نوجوان است.. و در روزهایی که به تعبیر خودش مردم آبادان و در نتیجه بسیاری از مردم ایران غمگین هستند!

اما در همان زمان، فرانسه میزبان هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن بود، جشنواره ای که مانند سال های اخیر، تبلیغات سیاسی و ایدئولوژیک بر هنر و سینما چیره شد.

در بخشی دیگر از نمایش ضد ایرانی، عوامل یک فیلم فارسی زبان دیگر نقش اصلی را در دروغ به سرقت بردند تا ایران و ایرانی را تا حد ممکن رقت بار نشان دهند..


07222d0d a4bd 437b b646 8f57c269d4dd خبر خاکستری

سینمای ایران معمولاً در جشنواره‌های بین‌المللی حضور متفاوتی دارد و فیلم‌هایی در این محافل هنری ظاهر می‌شوند که اغلب نشان‌دهنده جامعه ایرانی و اقلیم ایرانی نیستند. این فیلم‌ها که اصطلاحاً «فیلم‌های جشنواره‌ای» نامیده می‌شوند معمولاً با مقداری روشنفکری، اخاذی یا زیر سؤال بردن قوانین اسلامی همراه هستند و به همین دلیل با استقبال جشنواره‌ها مواجه می‌شوند..

جشنواره فیلم کن 2022 نیز با همین رویکرد سیاسی و ضد نژادی، فیلم‌ها و سینماگران ایرانی را انتخاب کرد. به این ترتیب آثار موهن علیه ایرانیان و دین مبین اسلام را به عنوان نماینده سینمای ایران برگزید.

یکی دیگر از جنبه های حضور فیلم های ایرانی در جشنواره های غربی، دلبستگی کارگردان و بازیگران به فیلم برای معکوس کردن و تکمیل پازل ضد ایرانی است..

سلبریتی ها با علم به اینکه پس از گسترش شبکه های اجتماعی، اظهارات آنها در رسانه های خارجی در رسانه های رسمی و غیر رسمی داخلی بازنشر می شود، باز هم به خود زحمت اظهارات غیرواقعی را نمی دهند… یکی از آنهاست.

ترانه علیدوستی با این حال اولین اظهارات تحریک آمیز را در مورد ایران در جشنواره کن 2022 مطرح کرد و در اظهاراتی کاملاً دروغ گفت: «وقتی در یک کشور همه چیز ممنوع است، صبح تا شب می جنگید». ترانه علیدوستی نیز در گفتگوی اختصاصی با بی بی سی فارسی گفت: ما در ایران رسانه ای نداریم که در مورد حرفه خود صحبت کنیم و سرکوب خواهیم شد!

پیمان معادی دیگر بازیگر حاضر در جشنواره در عین حال گفت: تورم و آثار آن در ایران از جنگ مخرب تر است. شما باید ببینید که رئیس جمهور هر روز برای حمایت از خانواده خود چه می گوید.»

اما تلخ ترین پرده نمایش ضد ایرانی زمانی شکل گرفت که بازیگران نمایش حاضر نشدند حتی یک بار با همتایان ایرانی خود همدردی کنند و زبان به شکایت از اروپا و آمریکا به دلیل عدم پایبندی به تعهدات خود در قبال ایران و اعمال تحریم های غیرقانونی باز کنند. .

آنها حتی به اندازه نماینده ویژه سازمان ملل در امور تحریم های یکجانبه که در میان مصیبت های خود برای مردم ایران تنها یک بار انگشت اتهام را به سوی غرب نشانه رفته و از عواقب تحریم ها علیه حقوق بشر صحبت کرده است، محترم نبودند، آنها ایرانی هستند. و ایرانیان

اما همین حوله ها روزی برای نجات یک تروریست یا جاسوس در سینه خواهند جنگید، اما در مقابل خونریزی دانشمندان بی گناه در آن سوی مرز توسط تروریست ها سکوت کردند. نمی دانیم، شاید اینجا چیزی گفته نشود! حرفه ای ها باید در جشنواره های خارجی صحبت کنند!

سلبریتی هایی که با پست ها و هشتگ های اینستاگرامی خود بعد از هر اتفاقی یا در حادثه اخیر آبادان فقط به عنوان دادستان خوب عمل می کنند، با انتشار پستی به بهانه تسلیت، ته قضیه را به هم ریختند و به دلایلی به نظام حمله کردند، اما در تمرین کردند که عکاسان را با خنده هایشان روی فرش قرمز جشنواره سیاسی ژست گرفتند.

در هر صورت، بهترین راه برای جلوگیری از رسوایی بیشتر این گونه سلبریتی ها این است که بازیگری را به همان جایی که فیلم هایشان محدود می کند، محدود کنیم. فضای واقعی فضای واقعی و عملی است نه فضای هشتگ در اینستاگرام و ژست مخالفان پشت تریبون جشنواره های ضد ایرانی!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید