عزت و استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است/دشمن از مقابله نظامی و سیاسی با ایران عاجز است.


زمان: 09:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806504

عضو شورای مرکزی مجمع آرمان‌گرایان واقع‌گرا:

ولی زاده با تاکید بر اینکه عزت و استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: وقتی کشوری عزت و استقلال دارد نتیجه آن در سیاست خارجی این است که جامعه جهانی متوجه شده است که باید برای مذاکره با ایران هزینه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود ولی زاده، عضو شورای مرکزی انجمن آرمان گرایان واقع گرا در گفت و گو با صبح توس گفت: پیشینه شاهد پیشرفت خواهیم بود وگرنه این دستاوردها محقق نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در علم و دانش قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست، گفت: اما در اصل این موفقیت پیشرفت واقعی و خودمختار نیست، بلکه تنها یک ویترین است.

ولی زاده گفت: مفاهیم عالی استقلال، آزادی و جمهوریت در دوران پهلوی وجود نداشت و هرگونه پیشرفتی در دوران پهلوی اصالت ندارد چرا که مفاهیمی مانند عزت، استقلال و آزادی وجود ندارد و تنها در صورت وجود اینها می‌توان گفت. مفاهیم در جامعه بالاست، از زیرساخت ها و دستاوردها می توان برای ساختن یک ملت و یک تمدن استفاده کرد.

یکی از اعضای شورای مرکزی مجمع آرمان گرایان واقع بین با اشاره به اینکه عزت و استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: وقتی کشوری عزت و استقلال داشته باشد، نتیجه آن آزادی در سیاست است که قابل قیاس نیست. وی ادامه داد: نتیجه مذاکرات هر چه باشد، نتیجه عزت و استقلال در سیاست خارجی این است که جامعه بین‌الملل درک می‌کند که باید برای مذاکره با این سیستم جدید هزینه کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه کشورهای جهان متوجه شده اند که تنها راه تعامل با جمهوری اسلامی از طریق میز مذاکره است، چرا که قدرت ایستادگی در مقابل جمهوری اسلامی ایران را در بحث گفتمان ندارند. نظامی و حتی سیاسی.» مانند افغانستان و پاکستان، می بینیم که غرب چون استقلال و عزت ندارد، هر جا که بتواند حمله می کند و انتقام می گیرد، در حالی که در مورد ایران، هرگز جرات حمله نظامی به خود را ندارد.

ولی زاده یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر 10 سال گذشته دستاوردهای اقتصادی چشمگیری داشته است و عملکرد جمهوری اسلامی در حد متوسط ​​و معتدل بوده و برای کشوری که بدترین جنگ اقتصادی تاریخ را به راه انداخته است. قطعا قابل قبول است

یکی از اعضای شورای مرکزی مجمع آرمان‌گرایان واقع‌گرا گفت: در حوزه فرهنگ با وجود چالش‌هایی که در داخل وجود دارد، در سطح کلی و جهانی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و اکنون در جمهوری اسلامی یک «معنوی» داریم. گفتمان “در جهان. در بسیاری از حوزه های اجتماعی ما در موقعیت بسیار خوبی در جهان هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید