عزیزی حادم از حامیان بزرگ پروژه ملی استعدادیابی بود

زمان: 20:46
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776935

حضور عزیزی حادم در پروژه شناسایی استعدادهای فوتبال پسران زیر 16 سال در تهران ؛

یکی از اعضای هیئت مدیره و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد پروژه شناسایی استعدادها و حضور رئیس فدراسیون در حاشیه این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرشاد ماجدی در ابتدا گفت: “با توجه به اهمیت زیاد بخش اصلی فوتبال برای رئیس فدراسیون و تلاش های پیگیرانه وی برای ایجاد بستری برای شناسایی استعدادها ، ما برنامه خوبی برای ایجاد یک برنامه جامع برای شناسایی استعدادها برای بازیکنان از سراسر جهان. کشور و مرحله عملی آن قبل از زمان آغاز شد.

ماجدی افزود: شناسایی استعدادهای زیر 16 سال در تهران از امروز آغاز شد و در روزهای 17 و 17 اکتبر ادامه خواهد داشت و طی این سه روز حدود 40 بازیکن در اردوی تیم های ملی زیر نظر استعدادیاب ها خواهند بود.

وی ادامه داد: امروز در اولین روز این برنامه شاهد حضور عزیزی حادم و مهرعلی در مرکز ملی فوتبال بودیم و آنها دقایقی با کودکان و استعدادیاب ها صحبت کردند. فدراسیون همچنین تاکید کرد که ما باید از این روش برای شناسایی گسترده استعدادها در سایر گروه های سنی نیز استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره فدراسیون افزود: پس از توضیح اقدامات انجام شده و نظارت بر روند یافتن بازیکنان با استعداد زیر 19 سال در استانها و مناطق استانی ، رئیس فدراسیون از وی استقبال کرد و بار دیگر اظهار داشت: حمایت وی از اقدامات زیرساختی “فوتبال کشور را اعلام کرد.

رئیس کمیته جوانان گفت: با این حال ، این اولین بار است که این پروژه در کشوری با این مقیاس اجرا می شود ، که به نظر من پروژه ای بسیار خوب و جامع است و باید از همه اعضای هیئت مدیره برای حمایت آنها تشکر کرد ، به ویژه در اعطای بودجه برای این پروژه. “انجام دادن.

ماجدی افزود: تاکنون استعدادیابی در شش منطقه در رده سنی زیر 16 سال انجام شده است و فردا به بندرعباس می روم. سپس تنها یک منطقه باقی مانده است که ما آن را تا پایان این ماه نگه می داریم. در نهایت ، از مجموع حدود 160 تا 200 بازیکن منتخب ، آنها به مرحله کشوری منتقل می شوند.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید