عزیزی هادم حرف آخر را در تیم ملی می زند

عزیزی هادم حرف آخر را در تیم ملی می زند

اگرچه نتیجه جلسه اخیر کمیته فوتسال – که پس از مدت ها با حضور همه اعضا و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد – معرفی گزینه های هدایت تیم جوانان بود، اما اتفاقی که در این جلسه دو افتاد. ساعات قبل و بعد احتمال تعویض نیمکت تیم ملی فوتسال زیاد است.

مشهدی ها با گزینه شیرازی موافق هستند

چند روز پس از دو بازی دوستانه ایران مقابل ایتالیا، اصولی رئیس کمیسیون فوتسال در مصاحبه ای از ناظم الشریعه حمایت کرد و اعلام کرد که سرمربی تیم ملی خواهد ماند. از سوی دیگر ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی در سال های اخیر تلاش زیادی برای حفظ ناظم الشریعه در تیم ملی انجام داده است چرا که با رفتن ناظم الشریعه او نیز از تیم ملی جدا خواهد شد. اصولی و کریمیان دو بازیکن مشهدی فوتسال تمایل زیادی برای ماندن سرمربی شیرازی در تیم ملی فوتسال دارند.

شمس جدی ترین حریف است

حسین شمس که در آستانه پرواز تیم ملی به جام جهانی لیتوانی در تمرینات حاضر شد و تیم ملی را تشویق کرد، حالا جدی ترین منتقد ناظم الشریعه است. وی همچنین به عنوان مشاور رئیس فدراسیون در جلسه کمیته فوتسال حضور یافت و به شدت با انتصاب ناظم الشریعه مخالفت کرد. سپس در مصاحبه ای شمسایی را گزینه اصلی دانست که به زودی سرمربی تیم ملی می شود.

صدایی که می توانست به گوش ناظم برسد

عزیزی هادم در جریان سخنرانی خود در جلسه کمیته فوتسال دو بار ناظم الشریعه را مورد تمسخر قرار داد.

او برای اولین بار وقتی موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال را مطرح کرد، با کنایه به سرمربی تیم ملی یادآور شد که در انتخابات به او رای نداده و در عوض از سرمربی تیم ملی فوتسال حمایت کرده است. وی همچنین با تشکر از ناظم الشریعه اعلام کرد که می توان در بخشی دیگر از وی برای اعلام غیرمستقیم پایان ناظم الشریعه در تیم ملی استفاده کرد.

عزیزی هادم برای دومین بار در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که همه امکانات به جز آجیل برای تیم ملی فوتسال فراهم است! که کنایه از شکایت ناظم الشریعه بود که در یک مجمع ملی فدراسیون را به سخره گرفت. در حالی که بازیکنان از کمبود تجهیزات گلایه داشتند: «فدراسیون آجیل و آجیل را فقط برای بچه ها تهیه نکرده است».

شمسایی نزدیک شد

با این تفاسیر به نظر می رسد شمسایی به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

او در مذاکرات جدی با عزیزی هادم و کامرانی فر شرایط و ضوابط مربیگری خود را اعلام کرد و مشکلی جز توافق بر سر چند نکته – قابل حل – ندارد. شمسایی همچنین از فدراسیون فوتبال خواست تا با توجه به نیاز به جوان گرایی در تیم ملی، برای این کار وقت کافی در اختیار او بگذارند و در صورت ناکامی در جام ملت های فوتسال از او حمایت کنند.

عزیزی هادم حرف آخر را می زند

انتظار می رود عزیزی هادم به زودی نظر خود را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کند. او علاقه زیادی به مربیگری خورشید دارد و نمی خواهد با ناظم الشریعه ادامه دهد. اتفاقی که ممکن است تا پایان دی ماه رخ دهد و ناظم الشریعه در سال های آینده از تیم ملی فوتسال جدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید