عسل بهترین راه برای درمان آکنه / خواص عسل برای جوانسازی پوست نادیده گرفته شده است


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878173

مرضیه محتشمی گفت: یکی از بهترین راه های درمان آکنه استفاده از عسل است زیرا آلودگی های پوست را جذب کرده و آن را سم زدایی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرضیه مختشمی متخصص طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک از خواص عسل برای زیبایی و شادابی پوست گفت و گفت: عسل یکی از بهترین محصولات طبیعی مراقبت از پوست است و باعث زیبایی آن می شود.

وی ادامه داد: عسل برای انواع پوست حتی برای پوست های حساس مناسب است.

مختشمی افزود: عسل به عنوان یک عامل ضد باکتری و ضد قارچ عمل می کند، بنابراین به ضد عفونی پوست کمک می کند و روند درمان آکنه را تسریع می کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه های درمان آکنه استفاده از عسل است زیرا آلودگی ها را از پوست جذب کرده و آنها را سم زدایی می کند. در واقع عسل در هر سنی پوست را تمیز می کند و به شدت با آکنه مبارزه می کند.

وی گفت: پوست هایی که مستعد جوش هستند همیشه مستعد جوش هستند. چنین افرادی با ابتلا به آکنه به راحتی از شر آن خلاص نمی شوند. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن جوش ها استفاده از ماسک عسل و دارچین است. کمی عسل و پودر دارچین را به خوبی با هم مخلوط کنید و سپس این ماسک را به آرامی روی جوش های خود بمالید. این ماسک باید یک شب روی پوست شما بماند. صبح صورت خود را با آب ولرم بشویید.

مختشمی ادامه داد: عسل حاوی بهترین آنتی اکسیدان ها است و به همین دلیل یکی از بهترین راه ها برای رفع چین و چروک پوست است زیرا رادیکال های آزاد را از بین می برد.

این متخصص افزود: عسل خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد و یکی از بهترین مرطوب کننده های طبیعی پوست به شمار می رود.

وی در خاتمه با بیان اینکه عسل یکی از بهترین راه های طبیعی برای پاکسازی پوست است، خاطرنشان کرد: عسل به طور طبیعی پوست را تمیز کرده و آن را فوق العاده نرم می کند. برای این کار صورت خود را با مقدار زیادی عسل آغشته کنید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند سپس با آب ولرم و یک پارچه نخی فوق العاده نرم پوست خود را تمیز کنید. سپس پوست خود را با یک مرطوب کننده مناسب بپوشانید. پس از انجام این کار، پوست خود را درخشان و نرم خواهید دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید